אותלו האופרה הישראלית 2024 – כרטיסים, לוח קונצרטים וכל הפרטים!

אותלו האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, לוח קונצרטים וכל הפרטים!
אותלו האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, לוח קונצרטים וכל הפרטים!

כל הפרטים על האופרה אותלו באופרה הישראלית שתבוצע כאן לייב על הבמה בחודש פברואר 2024 בבית האופרה בתל אביב. מהו לוח ההופעות? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומי הסולנים?

האופרה הישראלית תעלה במהלך פברואר 2024 את האופרה אותלו הידועה של המלחין האילטקי ורדי בהפקה גדולה ומושקעת בשיתוף האופרה הממלכתית של וינה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה הידועה כולל כל המידע על רכישת כרטיסים, לוח קונצרטים ועוד.

אותלו האופרה הישראלית לוח הופעות 2024

האופרה אותלו תציג קונצרטים בבית האופרה הישראלית (המשכן לאומניות הבמה בתל אביב) בין התאריכים 2 עד ה-14 בפברואר 2024. ההופעות ב-5 וב-9 יהיו מופעי שישי בצהריים ושאר המופעים יתקיימו בשעות הערב.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאופרה תתבצע באמצעות האתר הרשמי של האופרה הישראלית. בשלב זה מכירת הכרטיסים טרם נפתחה וטרם ידוע מהם מחירי הכרטיסים. הפרטים צפויים להתפרסם בקרוב. נמשיך לבדוק מקרוב ולעדכן.

אודות ההפקה של אותלו באופרה הישראלית

הגרסה החדשה של אוצלו שתוצג באופרה הישראלית בפברואר 2024, היא הפקה מושקעת ביותר שתביא לבמה כוכבי אופרה ידועים ובינלאומיים לצד זמרי האופרה הישראלית. על בימוי האופרה יהיה אחראי אדריאן נובל – במאי בריטי ידוע שביים עשרות אופרות ידועות ברחבי העולם כמו כרמן, חליל הקסם, נישואי פיגארו, ועוד. זאת תהיה הפעם הראשונה של נובל באופרה הישראלית.

את הסולנים והסולניות באותלו, תלווה תזמורת הבית של האופרה הישראלית התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון בניצוחו של דן אטינגר המוערך ובליווי מקהלת מיתר – רחובות בניצוחה של מיכל אוקון. הליברית של האופרה תהיה של אריגו בויטו על פי המחזה של שקספיר.

רשימת משתתפים

רשימת הסולנים והסולניות באותלו האופרה הישראלית תכלול את קרלו ונטרה ורוי קורנליוס סמית שיגלמו את אותלו, סבסטיאן קטנה ודליבור יניס שיגלמו את יאגו, יוליה מריה דן שתגלם את דזדמונה, אורסטה קוזימו שיגלם את קאסיו, וסיל סולודקי שיגלם את רודריגו ואת רונה שרירא, ירדן קיפרמן, יאיר פולישוק, פניני לאון גרובנר, אטילה יון, יואב איילון ושחף רגב.

אודות האופרה אותלו

אותלו היא אופרה מאת המלחין האיטלקי ג'וזפה ורדי, שהועלתה לראשונה בשנת 1887. העלילה מבוססת על המחזה אותלו מאת שייקספיר, ומספרת את סיפורו הטראגי של אותלו, מפקד צבא ונציאני, אשר מעורר את קנאתו של אנגוני, יועצו של הדוכס.

אנגוני מנסה לשכנע את אותלו שאשתו דסדמונה בוגדת בו עם קסיו. אותלו נופל בפח, הורג את דסדמונה ולבסוף מתאבד כשהוא מגלה שנפל קורבן למזימה. האופרה כוללת אריות ודואטים דרמטיים ידועים כגון האריה המפורסמת של דסדמונה "Ave Maria". המוזיקה הרומנטית והדרמטית של ורדי מבטאת במופלא את רגשות הקנאה, בגידה וטרגדיה המאפיינים את העלילה.

אותלו נחשבת לאחת האופרות הטובות ביותר של ורדי ומהיצירות האופראיות החשובות ביותר במאה ה-19 והיא כבר בוצעה בעבר בישראל וזכתה להצלחה גדולה. עתה היא תגיע לאופרה הישראלית בפברואר 2024 בגרסה חדשה ומושקעת.

עלילת האופרה אותלו

האופרה מתארת אירועים חשובים באי קפריסין במאה ה-16, כאשר האי הוא חלק מממשלת ונציה. העלילה מתרחשת סביב ארמון המושל בקפריסין ומשתלשלת דרך מערכות שונות באופרה:

מערכה ראשונה: במסגרת סערה טורקית, המורי אותלו מגיע לקפריסין כשמופתע מכך שקסיו נמנה כסגנו, ודזדמונה, אשתו, מצהירה שוב על אהבתם זו לזו. יאגו ורודריגו נושאים רגשות של שנאה ונקמה ומשקימים סכסוך ביניהם ובין קסיו. קסיו פוטר על ידי אותלו.

מערכה שנייה: יאגו משוחח עם קסיו ומנסה להשיג לו סליחה מאותלו באמצעות דזדמונה. אותלו מרגיש קנאה ויאגו מתכנן לגרום לאותלו לרצח את דזדמונה. יאגו גם מתכנן לרצוח את קסיו.

מערכה שלישית: השגרירים מוונציה מתקרבים לקפריסין. דזדמונה מתכננת לדבר עם אותלו, אך הוא משנה את דעתו ומאשים אותה בבגידה. יאגו משוחח עם קסיו והשניים מתוכננים להוציא את דזדמונה מהתמונה ולרצוח את קסיו. אותלו מתעקש לשוב לוונציה.

מערכה רביעית: דזדמונה חושבת על השיר העצוב ששרה בת לווייתה של אמה, והמערך הגורם הוא הרצח של אותלו שמגלה את רמות הכפילות והשנאה בקפריסין.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק