מתווה יציאה: האם הצגות והופעות יחזרו לפעול בחודש מאי 2020?

על פי פרסומים שונים ולא רשמיים ברשת, איגודים מקצועיים מעולם התרבות יחד עם מוסדות תרבות ובידור גדולים בישראל, החלו לעבוד מול משרד הבריאות וגורמים נוספים על מתווה יציאה ממשבר הקורונה לתחום התרבות בישראל.

על פי המתווה המסתמן בפרסומים, עולם התרבות יחזור בהדרגה איטית לפעילות שתחל כבר בתחילת חודש מאי הקרוב כשמוזיאונים ובתי תיאטרון יקיימו פעילויות ויוכלו להכניס קהל עד לתפוסה של 35 אחוז אך לא יותר מ-200 איש. כך שעל הופעות גדולות, אין עדיין על מה לדבר.

בפעימה נוספת לפי תכנון המתווה שתיתכן ותתקיים כבר בסוף חודש מאי הקרוב, יוכלו מוסדות התרבות וההופעות להכניס קהל לתפוסה של עד 50 אחוז. הפעימה השלישית והאחרונה, תהיה כבר חזרה לשגרה מלאה של הופעות, הצגות ומוזיאונים אך לא ברור מתי זה יקרה.

חשוב לציין שאלו הן ידיעות לא רשמיות ונכון לעכשיו, אין כל הנחייה או הצהרה רשמית מטעם משרד הבריאות או הממשלה. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת התפתחויות חדשות בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
י. ל
3 years ago

נמאס מהממשלה הזאת

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק