תערוכת סלבדור דאלי בישראל 2023 – כרטיסים, תאריכים, הנחות וכל הפרטים!

תערוכת סלבדור דאלי בישראל 2023 – כרטיסים, תאריכים, הנחות וכל הפרטים!
תערוכת סלבדור דאלי בישראל 2023 – כרטיסים, תאריכים, הנחות וכל הפרטים! צילום: Ideal Barcelona

תערוכת סלבדור דאלי הבינלאומית המקורית מגיעה לישראל למתחם אקספו בגני התערוכה בתל אביב ותציג תאריכים החל מה-15 במרץ 2023. כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? הנה כל הפרטים.

לאחר ההצלחה הגדולה ברחבי העולם, תערוכת סלבדור דאלי מגיעה גם ישראל ותתקיים בגני התערוכה בתל אביב במהלך החודשים מרץ ואפריל 2023. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה. הנה כל הפרטים שתצטרכו לדעת על התערוכה החדשה כולל מידע על מכירת כרטיסים והנחות.

תערוכת סלבדור דאלי בישראל 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לתערוכת דאלי בישראל נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים יעמוד על 125 ש"ח לאדם. התערוכה תתקיים במהלך החודשים מרץ ואפריל 2023 כולל בחופשת הפסח ובחול המועד.

תערוכת דאלי 2023 – שעות פעילות

התערוכה תתקיים בימי ראשון עד חמישי ושבת בין השעות 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב ובימי שישי וערבי חג בין השעות 09:00 בבוקר ועד השעה 15:00 אחה"צ.

אודות התערוכה

תערוכת סלבדור דאלי שתתקיים בישראל היא תערוכה בינלאומית מושקעת ביותר שתתפרס על פני שטח של כ-1500 מ"ר ותציג למעלה מ-500 מיצירותיו של האמן הגאון סלבדור דאלי באמצעות טכניקות וטכנולוגיות מיוחדות שמצליחות להעביר את האמנות למבקרי התערוכה בצורה מהנה ואינטראקטיבית.

דאלי ידוע כאחד האמנים המצליחים והפופולריים ביותר בעולם ואהוב מאוד גם על קהל הישראלים. סגנונו האומנותי המטורף והסוריאליסטי לצד חייו הבלתי צפויים, הולידו יצירות ייחודיות שהצליחו לכבוש את כל צרכני התרבות מרחבי העולם והפכו אותו לאחד האמנים החשובים ביותר בעולם.

מדובר בתערוכה שכבר הגיעה למיליוני מבקרים ברחבי העולם והיא נחשבת לתערוכה המקורית והרשמית של האמן הדגול. דרך היצירות, תספר התערוכה גם את סיפור חייו המרתק של דאלי ואת חייו בספרד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק