תערוכת מפלצות הים בבאר שבע בפסח 2019 – כל הפרטים!

העיר באר שבע תארח במהלך חופשת פסח 2019 במתחם אגמים, את התערוכה הבינלאומית תערוכת מפלצות הים שמגיעה לישראל לאחר שהוצגה במדינות רבות ברחבי העולם וזכתה להצלחה גדולה. מכירת הכרטיסים לתערוכה נפתחה, ובעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על התערוכה כולל מחירי הכרטיסים ואופן רכישתם.

תערוכת מפלצות הים – מה אפשר לראות בתערוכה?

מבקרי תערוכת מפלצות הים בבאר שבע, יוכלו בעזרת הטכנולוגיות החדישות שבהן משתמשת התערוכה, להיכנס אל מסע זמן ולצפות ביצורים ימיים פרהיסטוריים וקדומים שחיו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים, אפילו לפני תקופת הדינוזאורים.

חלק מן המוצגים בתערוכת מפלצות הים יוצגו בגודלם הטבעי כשהם אפילו כביכול "נושמים וחיים". כמו כן, התערוכה תספק הסברים על היצורים הקדומים ותבחין בין הסוגים השונים ואופיים השונה.

התערוכה מגיעה לישראל לאחר שכבר הספיקה להציג במדינות כמו קולומביה, מקסיקו, סינגפור, צ'ילה, ארגנטינה, קפריסין ואסטוניה. עתה, גם תושבי ישראל ובמיוחד תושבי באר שבע יוכלו ליהנות ממנה בחופש פסח 2019.

כרטיסים לתערוכת מפלצות הים – מהם מחירי הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים לתערוכה נפתחה הבוקר. מחירי הכרטיסים לתערוכה עומדים על 105 ש"ח. רכישת כרטיס הכרחית לילדים החל מגיל שנתיים. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
17-27 באפריל 2019 מתחם אגמים באר שבע 105 ש"ח רכישת כרטיסים

שעות פעילות ודרכי הגעה

התערוכה תתקיים במתחם אגמים בבאר שבע בחג פסח 2019 בין התאריכים 17 עד ה-27 באפריל 2019. שעות הפעילות של התערוכה הן בימי ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ובימי שישי בין השעות 10:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב. התערוכה תהיה פתוחה גם במוצאי שבת החל מצאת השבת ועד לשעה 22:00 בלילה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק