תערוכת לגו גיבורי על 2021 – במה מדובר? וכמה עולים כרטיסים?

תערוכת לגו גיבורי על 2021 - במה מדובר? וכמה עולים כרטיסים?
תערוכת לגו גיבורי על 2021 - במה מדובר? וכמה עולים כרטיסים?

תערוכת לגו גיבורי על שכבשה את העולם מגיעה גם לישראל לקיץ 2021. מה תוכלו לראות ולעשות שם? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תערוכת לגו חדשה תגיע לישראל בקיץ 2021 – הפעם זוהי תערוכת לגו גיבורי על שתתקיים באקספו ת"א בגני התערוכה במהלך כל החודשים אוגוסט וספטמבר 2021 ותוקדש כולה לדמויות האהובות והמוכרות מעולם הקומיקס של גיבורי העל.

תערוכת לגו גיבורי על תציג דגמים ייחודיים של אמן הלגו הידוע נתן סאוויה (שכבר הציג כאן בעבר דגמים רבים בתערוכות לגו קודמות שהתקיימו בישראל) שבחר הפעם להציג באבני הלגו את עולמם של גיבורי העל הידועים כמו סופרמן, וונדרוומן, באטמן, הג'וקר ועוד דמויות רבות. כמו כן, במקביל לדגמים של הדמויות, יוצגו גם דגמים הכוללים את האביזרים, החפצים וכלי הרכב של הדמויות.

לצד התערוכה, ייפתח גם מתחם ענק של יצירה עם מיליוני אבני לגו במתחמים שונים הכוללים מעולמות הלגו הידועים כמו נינג'אגו, מלחמת הכוכבים, מיינקראפט ועוד.

מתי זה יקרה?

התערוכה תתקיים בין התאריכים 31 ביולי ועד ה-28 בספטמבר 2021 במתחם אקספו בגני התערוכה בתל אביב. שעות הפעילות הן בימים א-ה בין השעות 9:00 – 18:00, יום ו' וערבי חג 9:00 – 16:15 ושבת וחג 9:00 – 19:15.

כרטיסים לתערוכת לגו גיבורי על 2021 בגני התערוכה ת"א

מחיר הכרטיסים לתערוכת לגו גיבורי על יעמוד על 139 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר".

הנחות ומבצעים

ישנם הנחות ומבצעים על הכרטיסים לתערוכה ללקוחות כרטיסי אשראי של ישראכרט, מקס, אמריקן אקספרס ופליי קארד של אל-על. פרטים נוספים, באתר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק