תערוכת הלגו בהאנגר 11 אוגוסט 2018 – רכישת כרטיסים מהירה

תערוכת הלגו בישראל 2018 - כרטיסים ומחירים

תערוכת לגו חדשה וראשונה מסוגה מגיעה לישראל ותוצג במהלך כל חודש אוגוסט 2018 בהאנגר 11 בת"א. התערוכה, שנקראת "אמנות בקוביות לגו" היא למעשה אוסף של אמן הלגו הבינלאומי שון קיני הנחשב לאחד מאמני הלגו הטובים בעולם ואחד מ-14 האמנים היחידים שזכו בתואר "מומחה הלגו המוסמך".

התערוכה תציג 25 מוצגים מהאוסף של קיני שנבחרו בקפידה בשביל התערוכה. בין המוצגים שיוצגו בתערוכה ניתן לציין את דגם הלגו הענקי של כיכר הטיימס סקוור בניו יורק ודגם עץ מיוחד שמורכב מכ-380,000 חתיכות לגו עליו עבד קיני לא פחות מכ-18 חודשים.

בנוסף למוצגים של קיני, תציג התערוכה גם מספר מתחמי פעילות לילדים כמו למשל מתחם מיינדסטרום רובוטי ובו תוצג אוסף העיר האינטראקטיבית הגדולה בישראל, מתחם ובו 40 עמדות הפעלה שונות לילדים מעל גיל 7, מתחם טכניק ובו אוסף של כלים ורכבים וגם מתחם מציאות מדומה. בסוף התערוכה, תינתן אפשרות למבקרים לרכוש את היצירות השונות של קיני שהוצגו בתערוכה.

תערוכת הלגו בישראל – שעות פעילות ודרכי הגעה

התערוכה תתקיים עד ה-1 בספטמבר 2018 באולם הפדרציה, מתחם האנגר 11 בנמל ת"א. שעות פעילות התערוכה יהיו בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 בבוקר ועד 20:00 בערב, בימי שישי בין השעות 08:30 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים ובימי שבת בין השעות 08:30 בבוקר ועד 19:30 בערב.

תערוכת הלגו 2018 – כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים לתערוכה הלגו בישראל יעמדו במכירה מוקדמת ולזמן מוגבל בלבד על 75 ש"ח לאדם או 256 ש"ח לכרטיס משפחתי (ל-4 נפשות). ילדים עד גיל שנתיים, פטורים מכרטיס. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק