תערוכת "חי צומח דומה" בגן המדע ברחובות בקיץ 2019 – כרטיסים וכל הפרטים!

תערוכת "חי צומח דומה" בגן המדע ברחובות בקיץ 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!
תערוכת "חי צומח דומה" בגן המדע ברחובות בקיץ 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!

תערוכה חדשה בשם "חי צומח דומה" המציגה את היכולת המופלאה של האדם לחקות את הטבע כדי להמציא המצאות, פיתוחים וטכנולוגיות מתקדמות, תתקיים לאורך כל החופש הגדול 2019 בגן המדע ברחובות. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? וכל הפרטים שתרצו לדעת, בכתבה הבאה.

לכבוד חופשת קיץ 2019 שנפתחה השבוע, מוזיאון גן המדע ברחובות פותח תערוכה חדשה ומעניינת שתיקרא "חי, צומח, דומה – ההמצאות שמחקות את הטבע" ותתקיים לאורך כל החודשים יולי ואוגוסט 2019. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא פרטים נוספים על מכירת הכרטיסים, מחירים ומידע נוסף.

התערוכה החדשה חי צומח דומה של גן המדע, תעסוק בשאלות שעוסקות בקשר שבין האדם לבין הטבע ובצורה מדוייקת יותר – כיצד האדם יכול ומצליח לחקות את הטבע? וכך, באמצעות המחשה ודוגמאות של טכנולוגיות והמצאות רבות של האדם, יציג גן המדע תערוכה ססגונית ומעניינת שמותאמת לילדים בכל הגילאים ולכל המשפחה.

נושא התערוכה נקרא "ביומימיקרי" שמשמעותו "חיקוי של הטבע" (ביו=טבע ומימיקרי=חיקוי) והיא תציג שלל דוגמאות והמחשות של המצאות האדם שהשתמש בחיקוי הטבע כדי להמציאן. כך למשל הסקוטש, שמשמש אותנו לשטיפת הכלים בכיור, הומצא בהשראת מנגנון הפצת הזרעים של קוץ, מקור השלדג שימש כהשראה את פיתוחה של חרטום הרכבת המהירה או למשל עלי צמח הלוטוס, ששימשו השראה לחומרים ולמשטחים מיוחדים המסוגלים להישאר יבשים.

במקביל, התערוכה תציג מתחמים שונים שיפוזרו בחללי המוזיאון ובחצר הפתוחה בהם יתקיימו פעילויות, הרצאות וסדנאות שונות ומגוונות בנושאים הקשורים לנושא התערוכה. כך למשל יוכלו הילדים לבנות מבנים בהשראת הטבע, להמר מי ינצח באולימפיאדת החיות, לצלם "סלפי" עם כריש עמלץ לבן, ללמוד כיצד הציפורים והחרקים רואים, לבקר במעבדה לחדשנות והשראה מהטבע ועוד שלל פעילויות.

תערוכת חי צומח דומה בגן המדע קיץ 2019 – מהם מחירי הכרטיסים והיכן קונים?

התערוכה תתקיים כאמור לאורך כל הקיץ הקרוב במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2019. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמחירים עומדים על 53 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

מי חייב בכרטיס ומה עם הנחות?

ילדים מעל גיל 5 חייבים בכרטיס. ילדים מתחת גיל 5 פטורים מכרטיס יכולים להיכנס לתערוכה בחינם. גם חיילים ומתנדבי ומתנדבות שירות לאומי יכולים להיכנס בחינם. נכים, סטודנטים ואזרחים ותיקים יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה ב-29 ש"ח בלבד.

שעות פעילות התערוכה

התערוכה תתקיים בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 בבוקר ועד 20:00 בערב (בשעות הצהריים החמות, הפעילויות יתקיימו בחללים המקורים והסגורים בלבד). בימי שבת, התערוכה תתקיים בין השעות 09:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב ובימי שישי התערוכה תהיה סגורה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק