תיבת נח – הצגה לחנוכה 2022 עם רינת גבאי: כרטיסים ולוח הופעות עדכני!

תיבת נח - הצגה לחנוכה 2022 עם רינת גבאי: כרטיסים ולוח הופעות עדכני!
תיבת נח - הצגה לחנוכה 2022 עם רינת גבאי: כרטיסים ולוח הופעות עדכני! צילום: עדי ברק

כל הפרטים על המחזמר החדש של רינת גבאי לחנוכה 2022 תיבת נח עם נדב אבקסיס, טוביה צפיר וכוכבים נוספים. מתי ואיפה תוכלו לראות? כמה יעלו כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הפקה חדשה נוספת מצטרפת אל שורת מופעי חנוכה 2022: הפעם זהו המחזמר תיבת נח בכיכובם של רינת גבאי, נדב אבקסיס וטוביה צפיר. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כגון לוח הצגות עדכני, מחיר כרטיסים והנחות ומבצעים.

תיבת נח חנוכה 2022 – לוח הופעות מתעדכן

ההצגה החדשה של רינת גבאי בחנוכה 2022 תיבת נח תציג תאריכים רבים במהלך חופשת החג כולל בתאריכים לפני ואחרי ותציג מופעים בערים רבות ברחבי הארץ כגון עפולה, נס ציונה, כפר סבא, מודיעין, בית שאן, יבנה, קרית שמונה, אשדוד, טבריה, חולון, קרית מוצקין, ראשון לציון, באר שבע, תל אביב, פ"ת, לוד, נתניה, הרצליה, רחובות, אור עקיבא ועוד. להלן לוח הופעות המלא:

כרטיסים למופע חנוכה תיבת נח

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות של תיבת נח נפתחה הבוקר כשהמחירים עומדים על 99 ש"ח במחיר אחיד לכל ההצגות. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע

כוכבת הילדים רינת גבאי חוזרת כמדי שנה ומגיעה עם מופע חדש ומושקע לחנוכה 2022 – המחזמר תיבת נח. הפעם, יצטרפו אליה השחקנים והשחקניות טוביה צפיר, נדב אבקסיס, שחר חיון, אמיר זרד, שיינה זיידי.

המחזמר החדש יספר את הסיפור הקלאסי המקראי של תיבת נח בעיבוד מרענן המותאם לילדים ולכל המשפחה. המופע ילווה בשירים קלאסיים ובתלבושות מושקעות מותאמות. ההצגה מומלצת בעיקר לילדים בגילאי 3 עד 14.

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

נכון לעכשיו, לא מצאנו מידע עדכני על הנחות מיוחדות. המשיכו לעקבו אחרינו כאן ובדף הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל זמן על הנחות ומבצעים חדשים להצגה תיבת נח חנוכה 2022

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק