תיאודור האופרה הישראלית 2023 – כרטיסים ולוח הופעות לאופרה על הרצל

תיאודור האופרה הישראלית 2023 - הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
תיאודור האופרה הישראלית 2023 - הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: Предоставлено израильской оперой

כל הפרטים על האופרה הישראלית החדשה והמדוברת "תיאודור" אודות בנימין זאב הרצל. במה בדיוק מדובר? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים?

במסגרת העונה החדשה ל-2023, האופרה הישראלית מעלה בבכורה את האופרה תיאודור – אופרה ישראלית כחול לבן אודות חייו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל שהלחין יונתן כנען. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על האופרה המדוברת לרבות פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח קונצרטים עדכני.

האופרה תיאודור – לוח הופעות 2023

האופרה תיאודור תציג כאן תאריכים רבים בבית האופרה תל אביב (המשכן לאומנויות הבמה) בחודשים הקרובים. להלן לוח ההופעות המעודכן:

כרטיסים לאופרה תיאודור

מכרית הכרטיסים כבר נפתחה וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-150 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ויטפסו עד ל-330 ש"ח לכרטיסים הטובים ביותר במיקומים הטובים ביותר באולם.

אודות האופרה הישראלית תיאודור על בנימין זאב הרצל

אחרי עשרות הפקות אופרה של גדולי המלחינים בעולם, האופרה הישראלית מציגה טוויסט חדש, ומעלה בבכורה עולמית אופרה ישראלית חדשה ומקורית שהלחין יונתן כנען ומבוססת על חייו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל. עידו ריקלין כתב וביים ועל הניצוח יהיה הופקד נמרוד דוד פפר. את האופרה תלווה תזמורת האופרה הישראלית התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתי ברקוביץ'.

האופרה תעסוק ותקפוץ בין 2 תקופות בחייו של הרצל – תיאודור הצעיר ומלא התקווה, ותיאודור המבוגר שצריך למצוא מציאות חדשה לעם היהודי. כנען הלחין את האופרה לצד הכתיבה והבימוי של עידו ריקלין. השניים החליטו להציג את סיפורו של הרצל מזוויות פחות מוכרות וחדשות שטרם סופרו עד כה.

האופרה תספר על תאודור הצעיר כשהיה עוד סטודנט בוינה והתקבל ל"אלביה", אגודת סטודנטים לאומנית פרו-גרמנית יחד עם חברו היהודי פאול. משם תקפוץ העלילה אל הרצל הבוגר שמסקר מקרוב את משפט דרייפוס המפורסם בזמן שנישואיו האומללים לז'ולי עולים על שרטון. שני ה"ההרצלים" מתמודדים עם אותה בעיה –  האנטישמיות הקשה כליפ העם היהודי, שהופכת לחזון חייו ולכתיבת הספר "מדינת היהודים".

סולנים ומשתתפים

בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את עודד רייך ונועם היינץ שיגלמו את הרצל, ענת צ'רני, יאיר פולישוק, שקד סטרול ועוד. להלן רשימת הסולנים והמשתתפים המלאה:

הרצל: עודד רייך
תיאודור: נועם היינץ
ז'ולי: ענת צ'רני
פאול פון פורטהיים: שקד סטרול
הרמן באהר: יאיר פולישוק
ביריון / חלקלק / שופט: יורי קיסין
חדרנית / לוּאיזֶה / גברת ראשונה: טלי קצף
תגרנית / לוטֶה / גברת שניה / כומר: תמרה נבות
אומנת / ברטה / גברת שלישית: רונה שרירא
צרחן / אמיל / אדון ראשון: דורון פלורנטין
צווחן / אנטון / אדון שני: אשרי שגב
פרובוקטור / אורליך / אדון שלישי: פניני לאון גרובנר 

מלחין: יונתן כנען
כותב ליברית ובמאי: עידו ריקלין
מתזמר: ערן זהבי
מנצח: נמרוד דוד פפר
מעצב תלבושות: אורן דר
מעצב תפאורה: אלכסנדר ליסיאנסקי
מעצבת תאורה: עדי שימרוני
מעצב קרבות במה: ברק גונן

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כל הזמן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק