תזמורת סינפונייטה באר שבע – רכישת כרטיסים ולוח הופעות

תזמורת סינפונייטה באר שבע - רכישת כרטיסים ולוח הופעות
תזמורת סינפונייטה באר שבע - רכישת כרטיסים ולוח הופעות

מחפשים הופעה של תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע? הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני עם הקונצרטים של העונה החדשה של התזמורת ומידע על רכישת כרטיסים. כל הפרטים, בעמוד הבא.

תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע מגיעה עם עונה חדשה ובה יצירות מעניינות ואורחים מפתיעים. בעמוד זה תמצאו את כל הפרטים על העונה החדשה של התזמורת עם לוח הופעות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים.

תזמורת סינפונייטה באר שבע – לוח הופעות

להלן לוח הופעות וקונצרטים של התזמורת לחודשים הקרובים:

כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים לקוצרטים של התזמורת נעים בין 86 ל-186 ש"ח בהתאם לסוג המופע ולסוג הכרטיס. את הכרטיסים ניתן להזמין ולרכוש אונליין באמצעות האתר הבא.

אודות הסינפונייטה באר שבע

תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע היא אחת התזמורות הויתקות בישראל כשנוסדה כבר בשנת 1973 ומאז עובדת ומתנהלת באופן רציץ בארץ ובעולם. התזמורת הספיקה לנגן, להופיע ולשתף פעולה עם גדולי האמנים בעולם המוזיקה הקלאסית כגון ליאונרד ברנשטיין, אייזיק שטרן, פנחס צוקרמן ועוד.

מדי עונה, התזמורת מציעה באופן קבוע סדרות מוזיקליות שונות כגון סדרות לגיל הרך, סדרות חינוכיות ועוד. כמו כן, התזמורת משתפת פעולה גם עם אמנים מובילים בישראל לפרוייקטים מוזיקלים ייחודיים וחד פעמיים. מנצח הבית של התזמורת הוא זיו קוז'יקרו ואילו ניר קברטי הוא מנהלה המוזיקלי של התזמורת.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק