תזמורת המהפכה ואתגר קרת – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

תזמורת המהפכה ואתגר קרת - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
תזמורת המהפכה ואתגר קרת - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים! צילום: האופרה הישראלית

כל מה שרציתם לדעת על המופע החדש של תזמורת המהפכה ואתגר קרת שיחל לרוץ בישראל בחודשים הקרובים. במה מדובר? מתי ואיפה זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר ההצלחה האדירה של המופע תזמורת המהפכה ויוסי בנאי, יוצאת תזמורת המהפכה עם מופע חדש בסדרה – אתגר קרת והתזמורת – חמישה סיפורים קצרים על אושר, המשלב בין המוזיקה המקורית של התזמורת והדמויות הידועות מספריו המצליחים של אתגר קרת. בעמוד הבא, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע המדובר לרבות מידע על כרטיסים, מחירים והנחות.

אתגר קרת ותזמורת המהפכה לוח הופעות 2023

המופע ירוץ ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

כרטיסים למופע של אתגר קרת עם תזמורת המהפכה

מכירת הכרטיסים נפתחה כשהמחירים נעים בין 150 ל-180 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אודות המופע

מדובר במופע חדש מתוך סדרת המהפכה של תזמורת המהפכה באופרה הישראלית בה היא יתקיים שילוב בין המוזיקה והאווירה הייחודית של התזמורת לבין דמויות תרבותיות ידועות כמו יוסי בנאי, אתגר קרת ובהמשך גם ג'ורג' גרשווין. במופע הנוכחי, קרת והתזמורת יתורו יחד במסע מוזיקלי אחר האושר בליווי דמויותיו הידועות מספריו הידועים של קרת.

על בימוי המופע החדש הופקדה הבימאית רוני ברודצקי ועל ההלחנה אחראי קובי ליליאן. פרטים נוספים על המשתתפים צפויים להתפרסם בהמשך. תזמורת המהפכה ידועה בזכות שיתופי הפעולה הרבים שהיא עושה עם אמנים ידועים בישראל והפסיקה כבר לשתף פעולה גידי גוב וגם לוקחת חלק בהצגה "החבדניקים" בתיאטרון הקאמרי. עתה, בזכות הסדרה החדשה שלה באופרה הישראלית היא ממשיכה לשתף פעולה ועושה זאת עם אתגר קרת ואחרים.

מבצעים והנחות

נכון לעכשיו אין מידע נוסף על הנחות או מבצעים על המופע החדש של התזמורת עם אתגר קרת אך אנו ממשיכים לבדוק ולעדכן בכל עת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק