תזמורת המהפכה לוח הופעות 2024 והזמנת כרטיסים

תזמורת המהפכה לוח הופעות והזמנת כרטיסים
תזמורת המהפכה לוח הופעות והזמנת כרטיסים צילום: Efrat Mazor

תזמורת המהפכה חוזרת לבמה ב-2024 עם מופעים חדשים ומסקרנים. אז איפה תוכלו לראות את המופעים? ואיפה קונים כרטיסים לכל ההופעות של תזמורת המהפכה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

האנסמבל המוזיקלי המצליח תזמורת המהפכה שהצליח לכבוש קהל רב בישראל, ממשיך לחדש וליצור רעיונות מוזיקליים ותרבותיים חדשים שמציגים שילוב בין עולמם המוזיקלי לעולמות ידועים אחרים.

גם השנה, ב-2024, מציגה התזמורת כמה מופעים חדשים ומסקנים במיוחד – המופע "הבשורה על פי מונטי פייתון" שמחזיר לחיים את סרטי מונטי פייתון הידועים בצורה חדשה, המופע "גרשווין גרסת המהפכה" שמביא פרשנות חדשה לקלאסיקות של המלחין היהודי הידוע, המופע "יוסי בנאי ותזמורת המהפכה" שעושה כבוד לשיריו ופועליו של יוסי בנאי ומופעים נוספים.

בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופעים ולוח הופעות של תזמורת המהפכה ב-2024 לרבות מידע על מכירת כרטיסים ולוח הופעות.

תזמורת המהפכה 2024 – רשימת המופעים המלאה

תזמורת המהפכה כרטיסים והנחות

מכירת הכרטיסים לכל הופעות של תזמורת המהפכה מתבצעת באמצעות האתר הבא. טווח המחירים נע בין 166 ל-232 ש"ח לאדם ומשתנה בהתאם לסוג הכרטיס ומיקום הישיבה באולם.

פירוט על מופעי תזמורת המהפכה

הנה כל המידע על כל המופעים של תזמורת המהפכה:

גרשווין גרסת המהפכה

מופע חדש שמביא לבמה את יצירותיו הידועות של גרשווין מהזווית והפרשנות הייחודית של תזמורת המהפכה. המופע יציג 3 מיצירותיו הידועות ביותר של גרשווין בזווית ובפרשנות של שלושה יוצרים ישראלים מוערכים – מאיה בלזיצמן (צ׳לו, אלקטרוניקה, ושירה), יונתן אלבלק (גיטרה חשמלית, אלקטרוניקה ושירה) וגיא מינטוס (פסנתר ושירה).

המופע יחולק ל-3 מערכות כשכל מערכה תוקדש ליצירה אחרת של גרשווין עם הפרשנות האישית של כל אחד משלושת היוצרים הישראלים. פרטים נוספים על המופע והזמנת כרטיסים תוכלו למצוא באתר הבא או כאן:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 112 כרטיסים
166 - 226
רכישת כרטיסים שעה וחצי
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 47 כרטיסים
231
רכישת כרטיסים שעה וחצי
היכל אמנויות הבמה הרצליה 69 כרטיסים
231
רכישת כרטיסים שעה וחצי

הבשורה על פי מונטי פייתון

מופע חדש ומדובר ביותר של תזמורת המהפכה. ההומור והטירוף של מונטי פייתון מהסרטים הידועים ׳הגביע הקדוש׳, ׳בריאן כוכב עליון׳ וארבע העונות של סדרת הטלוויזיה ׳הקרקס המעופף׳, מגיעים לרפרטואר של התזמורת עם עיבודים מיוחדים, מקהלות ואנסמבלים מהעולם הקלאסי והפתעות נוספות.

מדובר בקרקס מוזיקלי בימתי עם מופע מושקע ביותר ורב משתתפים. המופע זכה לביקורות נלהבות ממבקרים רבים וזוכה להצלחה גדולה גם בקופות. פרטים נוספים על המופע והזמנת כרטיסים תוכלו למצוא באתר הבא או כאן:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חיפה מרכז רפפורט - אולם האודיטוריום חיפה המועד בוטל שעה וחצי
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 34 כרטיסים
166 - 226
רכישת כרטיסים שעה וחצי
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 41 כרטיסים
166 - 226
רכישת כרטיסים שעה וחצי
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 98 כרטיסים
166 - 226
רכישת כרטיסים שעה וחצי
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 136 כרטיסים
166 - 226
רכישת כרטיסים שעה וחצי

יוסי בנאי ותזמורת המהפכה

מופע שמביא לבמה את השירים, המערכונים וקטעי הוידאו הנדירים, מלהקת הנח"ל ועד האלבום האחרון של יוסי בנאי בפרשנות נהדרת וחדשנית של התזמורת. אורחים במופעים: אניה בוקשטיין, רבקה מיכאלי, אבי גרייניק ועדי כהן.

מדובר באחד המופעים המצליחים ביותר של תזמורת המהפכה שרץ כבר שנה שלישית וממשיך למשוך אליו קהל רב מכל רחבי הארץ. הזמנת כרטיסים למופע ופרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הבא או כאן:

קונצ'רטו לגשש ולתזמורת

המופע שמחזיר לבמה את השלישייה הידועה ביותר בכל הזמנים בתרבות הישראלית. פרשנות ייחודית לכל המערכונים, השירים והסרטים של שלישיית הגשש החיוור:

התרנגולים הרמיקס תזמורת המהפכה – לוח הופעות

"התרנגולים – הרמיקס" – הוא מופע שמחזיר את הנוסטלגיה לבמה עם הפרשנות המיוחדת של התזמורת לכל השירים הידועים כמו "שיר השכונה", "שיר השוק", "פנס בודד", "הורה אהבה", "ככה סתם", "יוסי ילד שלי מוצלח. המופע ישלב גם קטעי וידאו נדירים.

יצירה לתזמורת בתנועה – מצבי רוח

עוד מופע מעניין ומצליח מאוד שכבר סחף אחריו קהל רב, הוא המופע "יצירה לתזמורת בתנועה – מצבי רוח" בו משלבת התזמורת את המוזיקה הייחודית שלה יחד עם תנועה וכוריאוגרפיה של עידו ריקלין. מדובר במופע מושקע שזכה להצלחה רבה עד עתה.

הבהלה לזהב

מופע המעניין העונה לשם "הבהלה לזהב" במסגרתו תלווה תזמורת המהפכה בנגינה חיה את הסרט הקלאסי "הבהלה לזהב" של צ'רלי צ'פלין שהיה אחראי לכל תהליך הכנת הסרט, כולל הלחנת הפסקול.

אודות תזמורת המהפכה

תזמורת המהפכה היא אנסמבל מוזיקלי בניהולם של זוהר שרון ורועי אופנהיים המציג פרוייקטים מוזיקלים ייחודיים המשלבים אומנויות במה רבות ומציעים פרשנות מיוחדת לקלאסיקות ידועות מעולם התרבות הישראלית מקומית ועולמית ובינלאומית. התזמורת נוהגת באופן קבוע לארח אמנים ויוצרים ישראלים ממגוון ז'אנרים וסגנונות מוזיקליים שונים.

התזמורת זוכה להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי, וקהל רב מגיע באופן קבוע להופעות שלה ברחבי הארץ. בשנים האחרונות, התזמורת משתפת פעולה עם תיאטרון הקאמרי ולוקחת חלק בהצגות הבכירות של התיאטרון כמו הצגות "החבדניקים", "מלאכים באמריקה" ו-"חובזה". הנה כמה מהפרוייקטים הפופולריים והמצליחים ביותר של תזמורת המהפכה מהשנים האחרונות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק