תולדות הקללות: סדרה חדשה בנטפליקס עם ניקולס קייג' – כל הפרטים

תולדות הקללות: סדרה חדשה בנטפליקס עם ניקולס קייג' - כל הפרטים
תולדות הקללות: סדרה חדשה בנטפליקס עם ניקולס קייג' - כל הפרטים

סדרת הדוקו חדשה "תולדות הקללות" בנטפליקס בהנחייתו של ניקולס קייג' ובהשתתפות שחקנים קומיקאים ידועים נוספים, תחקור את ההיסטוריה של הקללות בשפה האנגלית. אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

אם נדמה כי נטפליקס כבר ניסתה את כל סוגי הדוקו האפשריים, אז כנראה שלא. השחקן ניקולס קייג' מגיע לנטפליקס עם סדרה חדשה ומסקרנת שנקראת "תולדות הקללות" (History of Swear Words) שתעלה בשבוע הבא בנטפליקס ישראל. מדובר בסדרת דוקו קלילה ומשעשעת שהולכת אחורה בזמן כדי לחקור את ההיסטוריה של הקללות בשפה האנגלית והתפתחותן עם השנים ועם שינויי התרבות.

הסדרה תעלה למסכים ב-5 בינואר 2020 ותכלול 6 פרקים סה"כ, כשכל פרק יהיה בן 20 דקות בלבד ויוקדש לקללה אחרת. יחד עם קייג', ישתתפו בסדרה גם השחקנים והקומיקאים דיריי דייויס, ניקי גלייזר, ג'ואל קים בוסטר, ג'ים ג'פריס, ניק אופרמן ושרה סילברמן. ניקולס קייג' שבימים כתיקונם נראה בדרך כלל על מסכי הקולנוע ולא בטלוויזיה, עושה את דרכו למסך הקטן וישתתף בקרוב גם בשתי סדרת חדשות שייראו אור בקרוב באמזון פריים.

טריילר מהסדרה החדשה "תולדות הקללות" בנטפליקס כבר שוחרר. צפו:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק