שמיים אדומים נטפליקס – לאלי אספוסיטו בסדרה של יוצרי "בית הנייר"

שמיים אדומים נטפליקס - לאלי אספוסיטו בסדרה של יוצרי "בית הנייר"
שמיים אדומים נטפליקס - לאלי אספוסיטו בסדרה של יוצרי "בית הנייר"

סדרה חדשה בשם "שמיים אדומים" בכיכובה של לאלי אספוסיטו תעלה בנטפליקס בישראל ב-19 במרץ 2021 וצפויה לקחת תשומת לב רבה. הנה כל מה שידוע בינתיים על הסדרה החדשה.

חברת נטפליקס תעלה בחודש מרץ 2021 סדרה חדשה מבית יוצרי הסדרה הספרדית המצליחה "בית הנייר" שתיקרא "שמיים אדומים" בכיכובה של הזמרת והשחקנית האהודה מאוד בישראל לאלי אספוסיטו. מדובר בסדרה שצפויה לעשות באז גדול בקרב הצופים בעולם ובישראל ואושרה כבר מעכשיו לשתי עונות.

את הסדרה יצרו אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו – יוצרי הסדרה המצליחה "בית הנייר" והיא תספר על 3 נערות שבורחות מהסרסור שלהן ויוצאות במסע פרוע אל החופש. בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את לאלי אספוסיטו שנחשבת כאן בישראל לכוכבת גדולה ומצליחה שמילאה אולמות כאן מדי שנה, ורוניקה סאנשז ומיגל אנחל סילבסטרה.

מדובר בסדרה בהפקה ספרדית שצולמה במדריד ובטנריף והיא תעלה בנטפליקס ישראל ובשאר העולם ב-19 במרץ 2021. החברה כבר שחררה טיזר ראשון מהסדרה ותוכלו לצפות בו כבר עכשיו:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק