שלמה בראבא בתיאטרון היידישפיל 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

שלמה בראבא בתיאטרון היידישפיל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
שלמה בראבא בתיאטרון היידישפיל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

שיתוף פעולה בין שלמה בראבא ותיאטרון היידישפיל יצר את ההצגה "היימישע מעשיות סיפורים מהבית". איפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה אפשר לקנות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

השחקן הותיק והמוערך שלמה בראבא מגיע עם ההצגה חדשה "היימישע מעשיות סיפורים מהבית" בשיתוף עם שחקני תיאטרון היידישפיל, ויציג לוח הופעות עמוס במיוחד ב-2023 בערים רבות בכל רחבי הארץ. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופע החדש עם פרטים על רכישת כרטיסים, לוח הופעות מעודכן ופרטים על הנחות וכרטיסים מוזלים.

שלמה בראבא תיאטרון יידישפיל – לוח הצגות 2023

ההצגה של בראבא והיידישפיל תגיע לערים רבות ברחבי הארץ ותופיע בתיאטרון ירושלים, מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב ואולמות רבים נוספים. להלן לוח הצגות מעודכן לחודשים הקרובים ברחבי הארץ:

כרטיסים להצגה סיפורים מהבית עם שלמה בראבא ותיאטרון היידישפיל 2023

מחיר הכרטיסים להצגה של שלמה בראבא ביידישפיל עומד על 206 ש"ח לכל המופעים. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמכירה לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

המופע של בראבא היימישע מעשיות סיפורים מהבית, הוא מופע מוזיקלי הומוריסטי ביידיש ובעברית שכתב קובי לוריא בשפת היידיש עם עיבוד וכתיבה בעברית של שמר גאון. עד כמה זה נשמע חיבור מתבקש, מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין תיאטרון היידישפיל לבין שלמה בראבא שחוגג 70 שנה. יחד עם בראבא, משתתפים בהצגה החדשה גם הילית דייטש-שני, חן בר, ניר שיבר והאחים אסנר שגם אחראים על הניהול המוזיקלי. ההצגה תלווה גם בתרגום לעברית ורוסית.

הנחות ומבצעים

ישנם מבצעים והנחות לגמלאים. אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של שלמה בראבא. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק