המופע של שלומי שבן והקאמרטה "בחזרה למזל גדי" חוזר – כל הפרטים!

המופע של שלומי שבן והקאמרטה "בחזרה למזל גדי" חוזר - כל הפרטים!
המופע של שלומי שבן והקאמרטה "בחזרה למזל גדי" חוזר - כל הפרטים! צילום: באדיבות האופרה הישראלית

הזמר שלומי שבן חוזר עם המופע המצליח "בחזרה למזל גדי" שיתקיים בחודש ספטמבר 2022 הקרוב במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. הנה כל הפרטים על המופע.

לאחר ההצלחה הגדולה מהמופע הקודם, הזמר שלומי שבן חוזר עם המופע המצליח "בחזרה למזל גדי" החוגג את הלהיטים הגדולים של האלבום המפורסם עם שירים ידועים כגון "מה שהיה היה", "מכופף הבננות", ״רוח רוח״ ועוד.

המופע מוקדש לאלבום המופת "מזל גדי" של שלום חנוך ואריק איינשטיין כשחנוך בעצמו, יתארח במופע לצד אורחים נוספים כמו אסתר רדא, אלון עדר, עוזי נבון, תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים ומקהלת בת קול.

האלבום "מזל גדי" שיצא ב-1968, נחשב לאחד מנכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית והביא לעולם להיטי ענק כמו "רוח רוח", "מכופף הבננות", "סיפור מותם של עלמה ועלם", "מדוע הילד צחק בחלום" ועוד להיטים רבים שחלקם גם זכו לגרסאות כיסוי מצליחות גם הן ע"י אמנים מובילים מהמוזיקה הישראלית.

כרטיסים למופע של שלומי שבן והקאמרטה

המופע יתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ב-14 בספטמבר 2022. מחיר הכרטיסים נע בין 220 ל-250 ש"ח. ניתן להזמין אונליין את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק