שלומי קוריאט הופעות

שלומי קוריאט הופעות
שלומי קוריאט הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של שלומי קוריאט? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של שלומי קוריאט כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ופרטים נוספים.

שלומי קוריאט הוא אחד השחקנים הקומיים ואמני הסטנדאפ המגוונים והמצליחים ביותר בישראל ובשנים האחרונות אין כמעט רגע שלא רואים אותו על המסך, בין אם מדובר בתוכנית קומית או אפילו סדרות מתח ודרמה. אחת הדמויות המצליחות ביותר שלו, היא דמותו האלמותית של מורדי בסדרה "שנות ה-80".

מאז שהקים את שלישיית פרוזאק יחד עם יובל סמו ואופיר לובל, הצליח קוריאט לתחזק קריירה מקצועית מגוונת מאוד הכוללת השתתפות בסרטים וסדרות מהמצליחים ביותר. קוריאט מקפיד במקביל להציג לוח הופעות סטנדאפ שבו הוא מציג בצורה המיוחדת והחיננית שלו את החוויה האישית שלו על החיים כמו נישואין, לידה, זוגיות ועוד.

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות סטנדאפ חודשי ומעודכן של כל אמני הסטנדאפ המוכרים בכל רחבי האר

אז איפה תוכלו לראות את שלומי קוריאט בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

שלומי קוריאט לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

כרטיסים לשלומי קוריאט – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים להופעות של שלומי קוריאט

בינתיים, לא מצאנו הנחה או אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של שלומי קוריאט. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

קטעים קורעים של שלומי קוריאט

הנה כמה קטעים קורעים של שלומי קוריאט בסטנדאפ על הבמה:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק