שלום לך ארץ הקאמרי – לוח הצגות 2024 וכרטיסים ב-99 ש"ח בלבד!

שלום לך ארץ הקאמרי - לוח הצגות 2023 וכרטיסים ב-99 ש"ח בלבד!
שלום לך ארץ הקאמרי - לוח הצגות 2023 וכרטיסים ב-99 ש"ח בלבד! צילום: שמחה ברבירו

ההצגה "שלום לך ארץ" של הקאמרי מביאה את סיפורם של דור ה-Y שירדו מהארץ. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בחצי מחיר? בכתבה הבאה.

פרוייקט הדור הצעיר של הקאמרי הנקרא "הקאמרי הדור החדש" מעלה את ההצגה החדשה "שלום לך ארץ" – קומדיה ישראלית חדשה המורכבת מארבעה סיפורים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות מסודר.

ההצגה שלום לך ארץ – לוח הצגות 2024

ההצגה החדשה תחל לרוץ בבימות התיאטרון כבר בחודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2 15 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2 10 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי

כרטיסים מוזלים להצגה

מכירת הכרטיסים להצגה שלום לך ארץ כבר נפתחה. מחיר הכרטיסים הרשמי בתיאטרון עומד על 220 ש"ח אך באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת ב-99 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה שלום לך ארץ הקאמרי

ההצגה החדשה של הקאמרי שלום לך ארץ היא קומדיה של ארבעה סיפורים שונים של ישראלים שירדו מהארץ ומתגוררים במדינות זרות. את ההצגה כתבה וביימה מוריה זרחיה ומשתתפים בה קבוצת הצעירים של הקאמרי.

העלילה מציגה את סיפורם של דור ה-Y שמנסים את גורלם בניכר ומביאה 4 סיפורים שונים – זוג שעבר לברלין לפתוח חומוסיה, בחורה צעירה שחלמה לגור בפריז, הייטקיסטים בדובאי בדרך לעשות אקזיט וארבע חברות ילדות שעובדות בעגלות באטלנטה.

שחקנים ומשתתפים

את המחזה כתבה וביימה מוריה זרחייה ועל המוזיקה אחראי ליאור רונן. עוד עוסקים במלאכה: נטע אמיתי על תפאורה ותלבושות, מתן פרמינגר על התאורה, אורנה סמורגונסקי על הליווי האומנותי וכנען אליאל – עוזרת במאית.

רשימת השחקנים והשחקניות שייקחו חלק בהצגה: תם גל, חן גרטי, דור הררי, תום חודורוב, אוריה יבלונובסקי, אור לומברוזו, רוני נתנאל, מאיה קורן ויעלי רוזנבליט.

ביקורת

ההצגה טרם עלתה על הבמה. כשתועלה, נציג כאן סקירה מורחבת של ביקורות של המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הקאמרי:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק