שיפוצים בית ליסין – כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!

שיפוצים בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!
שיפוצים בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: פיני סילוק

השחקנית מיה דגן מככבת בהצגה החדשה של בית ליסין "שיפוצים". במה מדובר? מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-116 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

ההצגה "שיפוצים" שכתב ארז דריגס ("חזרות") תעלה בבית ליסין בכיכובם של מיה דגן, שלומי טפאירו ואודי ואביעד. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים החיוניים על ההצגה לרבות מידע על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, מחירים והנחות.

שיפוצים בית ליסין – לוח הצגות 2024

ההצגה שיפוצים תרוץ בתיאטרון בית ליסין באולם דיזנגוף 2. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

שיפוצים כרטיסים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה שיפוצים בקופות תיאטרון בית ליסין הוא 220 ש"ח אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

רשימת שחקנים ומשתתפים

את ההצגה שיפוצים כתב וביים השחקן והבמאי ארז דריגס שמוכר לרוב מהסדרה המצליחה "חזרות" יחד עם נועה קולר. רשימת השחקנים והשחקניות כוללת את מיה דגן, שלומי טפאירו, אודי ואביעד (אודי גוטשלק, אביעד בנטוב).

עוד עוסקים במלאכה – תפאורה: פולינה אדמוב, תלבושות: ילנה קלריך דרץ', מוזיקה: רן בגנו, תאורה: קרן גרנק, תנועה: עמית זמיר ועוזרת במאי: מורן גבע.

אודות ההצגה

ההצגה שיפוצים היא קומדיה ישראלית חדשה המתרחשת בימי הקורונה. זוג צעיר שהכיר באמצעות אפליקציית טינדר עובר לגור יחד בדירה הזקוקה לשיפוצים. העלילה מתפתלת ומסתבכת כאשר הם מזמינים קבלן שיפוצים בשם האחים חג'ג'. משך ההצגה הוא כשעה ו-40 דקות.

הצגות נוספות בתיאטרון בית ליסין:

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק