שיעור ריקוד בית ליסין – כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!

שיעור ריקוד בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!
שיעור ריקוד בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!

תיאטרון בית ליסין מציג עיבוד עברי להצגה המצליחה "שיעור ריקוד" שכתב המחזאי האמריקאי מארק סנט ג'מנן. מתי תוכלו לראות את ההצגה ואיפה תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

שיעור ריקוד כרטיסים ותאריכים

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות תיאטרון בית ליסין הוא 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח בלבד. הכרטיסים בכמות מוגבלת.

שחקנים וצוות משתתפים

מאת: מארק סנט ג’רמן, תרגום: אלי ביז’אווי, בימוי, תנועה ועריכה מוזיקלית: מירי לזר, תלבושות: שירה וייז, תפאורה: שני טור, תאורה: זיו וולושין, וידאו: עמית בן שושן, אמיר טל שחקנים משתתפים: תום חגי, מירב שירום, נעה אברהם, נעמה גלבוע וטל נאור.

על ההצגה

תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה החדשה שיעור ריקוד בכיכובם של תום חגי ומירב שירום. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה לרבות מידע על כרטיסים, תאריכים ולוח הצגות עדכני ל-2021, רשימת שחקנים ומשתתפים ופרטים על הנחות ומבצעים.

ההצגה של בית ליסין שיעור ריקוד שתירגם אלי ביז'אווי וביימה מירי לזר, מספרת על קשר מיוחד הנוצר בין מדען על הרצף האוטיסטי שמחליט לקחת שיעורי ריקוד מרקדנית בלט פצועה. הקשר בין השניים גורם לשניהם להיפתח רגשית ונפשית.

ביקורת על ההצגה

ההצגה זכתה לשבחים רבים על העדינות והדיוק בדמויות ובתרגום העברי למחזה המצליח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק