שולי רנד עם סינגל ולוח הופעות חדש ל-2019

שולי רנד עם סינגל ולוח הופעות חדש ל-2019
שולי רנד עם סינגל ולוח הופעות חדש ל-2019

הזמר שולי רנד משיק השבוע בהופעה חגיגית את האלבום החדש שלו "רצוא ושוב" ומשחרר ממנו קליפ וסינגל חדש בשם "עוד טיפה" שאותו כתב והלחין רנד בעצמו עם הפקה מוסיקלית של אסף תלמודי.

רנד יציג לוח הופעות חדש ל-2019 שייקרא מ-"נקודה טובה עד רצוא ושוב" ויושק במופע בכורה מחר (22 בנובמבר) במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. המופע יסכם עשור עשיר ואינטינסיסבי של עשייה מוסיקלית של רנד שהתחיל עם אלבום הבכורה שלו "נקודה טובה" שכלל את הלהיט "אייכה" שהיה אחד השירים המושמעים ביותר בישראל.

השיר "עוד טיפה" הוא השיר השלישי שפורסם מתוך מהאלבום החדש. שני השירים שכבר שוחררו הם "צדיק" ו-"דע בני אהובי". על העיבוד של השיר החדש אחראים כל ההרכב שניגן בשיר שהם עמית יצחק, גדי פוגטש, בנו הנדלר, תמיר מוסקט ואסף תלמודי. הקליפ בוים ונערך ע"י ג'ייסון גילברט.

בראיון שערך רנד לפני כמה ימים, סיפר רנד על ילדותו והתחנות בחייו שגרמו לעיצוב אישיותו כיום ולחזרתו בתשובה. צפו בקליפ לשיר החדש "עוד טיפה":

קרדיטים

מילים ולחן: שולי רנד
עיבוד: עמית יצחק, גדי פוגטש, בנו הנדלר, תמיר מוסקט ואסף תלמודי
הפקה מוזיקלית: אסף תלמודי

בנו הנדלר: בס
עמית יצחק: גיטרה, קולות
גדי פוגטש: כינור, קולות
תמיר מוסקט: כלי הקשה
אסף תלמודי: פנדר רודס

הוקלט באולפני קיצ׳ה על ידי מרקו גורקן וזיו שור
מיקס: גדי פוגטש
מאסטרינג: מושיק קופ

הקליפ:
תסריט: אסף תלמוד
צילום ואונליין: דרור פז
במאי ועורך: ג'ייסון גילברט
הפקה: בת אל פפינו, ענב רביץ ביקובסקי
משתתפים בקליפ: שולי רנד, שני הררי, דוד הררי, יקי דוניץ, שי צברי, מנשה גולדיס, ארז לוי, חוות רוכבי חמד, אמיר זאבי, אסף תלמודי, ניר מנצור, גדי פוגטש, הסוסים לאן וביגי, חתולי תחנת דלק מסובים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק