האם רמי קלינשטיין וריטה יחזרו להופיע יחד ב-2020?

האם רמי קלינשטיין וריטה יחזרו להופיע יחד ב-2020?
האם רמי קלינשטיין וריטה יחזרו להופיע יחד ב-2020?

על פי פרסום של רן בוקר באתר Ynet, הזוג לשעבר רמי קלינשטיין וריטה שהיו אולי הזוג המוזיקלי המצליח ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית, צפויים לחזור למופע משותף בעתיד הקרוב.

אם יחזרו להופיע ביחד, יהיה זה כ-13 שנה מאז נפרדו דרכם הרומנטית והמוזיקלית המשותפת, כאשר בזמן זה, השניים פיתחו כל אחד קריירה ענפה ומצליחה וממשיכים להוציא אלבומים חדשים ולצאת לסיבובי הופעות גדולים בנפרד.

יש לציין, כי השניים הגיבו לידיעה באתר, ואישרו כי ישנה הצעה כזאת והם בוחנים אותה. לכן לעת עתה, מדובר על אפשרות בלבד ולא במופע סגור ורשמי. אם זה אכן יקרה, קהל רב ונאמן צפוי לבוא בהמוניו.

לא מזמן, חגגה ריטה במופע חדש החוגג 30 שנה לאלבום המצליח שלה "ימי התום" וגם קלינשטיין זכה בשנים האחרונות לתחייה מחודשת, הרבה בזכות הלהיט "מתנות קטנות" ואף צירף לעצמו קהלים חדשים מהמגזר הדתי לאומי.

אתר "קצת תרבות" ימשיך לעקוב מקרוב ולדווח על כל התפתחות חדשה בעניין המופע המשותף של ריטה ורמי קלינשטיין ובכל הנוגע לפתיחת מכירת כרטיסים למופע. מומלץ לעקוב אחרינו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק