עולם האגדות רמי לוי חנוכה 2018 – עם מיקי וקובי פרץ

המופע של רמי לוי בחנוכה 2018 - "עולם האגדות" עם מיקי וקובי פרץ
המופע של רמי לוי בחנוכה 2018 - "עולם האגדות" עם מיקי וקובי פרץ. תמונה: משה נחומוביץ'

גם השנה איש העסקים רמי לוי יעלה בחנוכה 2018 מופע לילדים מסובסד שיעלה 20 ש"ח בלבד לכרטיס. הפעם זה יהיה המופע "עולם האגדות". מיקי כוכבת הילדים כבר שם וגם לינור אברג'יל ואפילו קובי פרץ. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה. איך תקנו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

איש העסקים רמי לוי הידוע בעסקיו כשובר שוק, עושה זאת בשנים האחרונות עם מופעי החנוכה, ובזמן ששאר הצגות חנוכה 2018 כבר התפרסמו כשכרטיסים מוצעים בסביבות ה-100 ש"ח לכרטיס, במופע החנוכה של רמי לוי, המחיר הוא 19.90 לכרטיס ללא תנאי וללא שורות קטנות.

השנה, יציג רמי לוי לחנוכה 2018, את המופע "עולם האגדות" שיציג כמה מאמני הילדים המובילים בישראל הכוללים את כוכבת הילדים מיקי, קופיקו, לינור אברג'יל, רוי בוי, יפית אטיאס לוי (בתו של רמי לוי), נתן נתנזון, אמן הקאפורה קוגומלו וגם אורח מוסיקלי מפתיע שלוהק ברגע האחרון – קובי פרץ.

עלילת ההצגה תציג ארבע אגדות במופע אחד כשמיקי, קופיקו ורוי בוי, יוצאים למסע בחיפוש אחר אגדה חדשה עבור עולם האגדות שייעלם ללא אגדה חדשה. במהלך מסעם, הם פוגשים בקוגומולו ויחד הם לומדים שעם אהבה, צחוק ואומץ, אפשר למצוא כל מטרה. המופע יכלול גם משתתפים נוספים ויציג גם מסכי ענק ואפקטים מיוחדים.

עולם האגדות חנוכה 2018 לוח הופעות

המופע עולם האגדות ירוץ בחנוכה 2018 בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים דצמבר וינואר 2019.

כרטיסים לעולם האגדות של רמי לוי חנוכה 2018

כאמור, מחיר הכרטיסים למופע החנוכה של רמי לוי יעמוד על 19.90 ש"ח בלבד כאשר זהו מחיר אחיד לכולם. רכישת הכרטיסים אינה מותנית בקנייה באחד מסניפי הרשת של רמי לוי. ניתן לרכוש כרטיסים למופעים של עולם האגדות באתר הבא.

מי שזוכר, המופע הקודם של רמי לוי לחנוכה 2017 היה "עליסה בארץ הפלאות" שכללו את רוב הקאסט שיופיע גם בחנוכה 2018. מופע החנוכה הראשון שהעלה רמי לוי, היה גיבורי האור שזכה להצלחה עצומה בקרב הקהל שהסתער על קופות הכרטיסים שאזלו בתוך כמה שעות בלבד. מאז, ממשיך לוי במסורת שלו והוא מעלה מדי שנה את מופע במחירים מסובסדים העומדים על 19.90 ש"ח בלבד.

צפו בסרטון מאחורי הקלעים של "עולם האגדות" עם מיקי ורוי בוי

המופע "עולם האגדות" מצטרף לשורה ארוכה של הצגות חנוכה 2018 שכבר פורסמו כמו הפסטיגל, עמי ותמי עם מיכל הקטנה, הקוסם מארץ עוץ עם רינת גבאי, שובם של המכבים עם עוז זהבי, עומר אדם חנוכה, הברווזון המכוער עם מיכל ינאי, קסם של משחק עם יובל המבולבל, ספר הג'ונגל עם שי ורועי, מפצח האגוזים מאת הבלט הישראלי, ומלכת השלג על הקרח של הקרקס על הקרח ממוסקבה. בעתיד הקרוב צפויים להתפרסם אף מופעים נוספים ואנו כמובן נעדכן אותם כאן באתר "קצת תרבות".

קרדיט תמונה: משה נחמנוביץ'

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
שירי
5 years ago

גם רוי בוי מופיע בהצגה הזאת… כדאי לכתוב את זה – הילדים מאוד אוהבים גם אותו :).

someone
5 years ago

מתי מתחילה המכירה?

רינת
5 years ago

מתי מתחילה מכירת הכרטיסים?

דוד
5 years ago

לאיזה גילאים המופע מתאים?

יעל
5 years ago

לאיזה גילאים המופע מתאים?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק