רמי ורד הופעות

רמי ורד הופעות
רמי ורד הופעות

מחפשים לראות הופעה של רמי ורד? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של רמי ורד כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים, מבצעים, הנחות ופרטים נוספים.

רמי ורד הוא לגמרי אחד האנשים המדוברים ביותר. כניסתו לתוכנית האח הגדול הכניסה את דמותו למסכי הטלוויזיה בבתים רבים והפכה אותו לאחת הדמויות המדוברות ביותר בשנה האחרונה. אז איפה תוכלו לראות את רמי ורד בהופעה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

רמי ורד לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

כרטיסים לרמי ורד – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים להופעות של רמי ורד

בינתיים, לא מצאנו הנחה או מבצע אך אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של רמי ורד. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש על הופעות, כרטיסים והנחות להופעות של ורד.

ורד, מתחזק קריירה מצליחה של כ-25 שנה בתחום התרבות והבידור עוד מאז החל את דרכו כסטנדפיסט בקאמל קומדי קלאב ולאחר מכן במועדון הדומינו גרוס. במהלך השנים, כתב ורד תוכניות מצליחות רבות כמו "זהו זה", "לילה גוב" ו"הערב עם אלי יצפאן". במקביל, כתב גם כמה הצגות מצליחות בתיאטרון הישראלי שרצות גם היום – "עבדאללה שוורץ" או "ברוכים הבאים לגיהנום" בכיכובו של אבי קושניר.

בימים אלו, יוצא ורד עם מופע בידור חדש שירוץ ברחבי הארץ ובו הוא יספר על השנה בה עבר גירושים, קורונה והאח הגדול, על סיטואציות מחיי היומיום כאב לשלושה ועל סיפורי ילדות כבן שנולד להורים עולי מרוקו שגדל בשכונת קריית משה ברחובות. וכל זז כמובן בדרך השנונה והמצחיקה שלו.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק