רומיאו ואמא הקאמרי – כרטיסים להצגה ולוח הצגות עדכני ל-2022

רומיאו ואמא הקאמרי - כרטיסים להצגה ולוח הצגות עדכני ל-2022
רומיאו ואמא הקאמרי - כרטיסים להצגה ולוח הצגות עדכני ל-2022 צילום: אלון ז'ראר

ההצגה רומיאו ואמא בכיכובן של שרה פון שוורצה וענת מגן שבו חוזרת לקאמרי להצגות נוספות ב-2022. כל הפרטים על רכישת כרטיסים הנחות ולוח הצגות מעודכן, בכתבה הבאה.

במסגרת הרענון החדש של תיאטרון הקאמרי לעונת 2022, מחזיר התיאטרון את ההצגה "רומיאו ואמא" שכתבו גור קורן וגלעד קמחי. ההצגה תחל לרוץ בקרוב וכאן תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על ההצגה החדשה לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות וכרטיסים מוזלים ולוח הצגות עדכני ל-2022.

ההצגה של הקאמרי רומיאו ואמא היא למעשה קומדיה פרועה המתרחשת בעיירת פיתוח שקטה בדרום ומככבים בה שרה פון שוורצה, ענת מגן שבו ופאנל של שחקנים ושחקניות נוספים.

רומיאו ואמא הקאמרי כרטיסים ולוח הצגות

מחירי הכרטיסים להצגה רומיאו ואמא של תיאטרון הקאמרי עומדים כעת במחיר מוזל של 99 ש"ח בלבד וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

להלן לוח ההצגות המעודכן של רומיאו ואמא בתיאטרון הקאמרי לחודשים הקרובים ב-2022:

אודות ההצגה רומיאו ואמא של הקאמרי

עלילת ההצגה עוסקת בשחקן מצליח שחוזר לעיירת הפיתוח בה הוא חי בעברו מתל אביב הגדולה כדי למצוא דווקא שם את השחקן הבא להצגה "רומיאו ויוליה".  אחד הצעירים בעיירה, מסתמן כמועמד המבטיח אך בעקבות גסיסתו של אמו, נאלץ לבצע שינויים מרחיקי לכת בתוכניות והוא מייצר מציאות אלטרנטיבית שנועדה ליצור אשליה מול אימו וכתוצאה מכך, נוצרת השתקפות של השתקפות.

זוהי קומדיה מופרעת שמזכירה במעט את הסרט "להתראות לנין" כשאת האווירה של גרמניה, מחליפה אווירת עיירת פיתוח שקטה ונידחת בדרום ישראל. משך ההצגה הוא כשעה ו-50 דקות. את ההצגה יצרו גור קורן וגלעד קמחי שגם אחראי על הבימוי.

שחקנים ומשתתפים

דולב אוחנה, אלעד אטרקצ'י, רועי אסף, אסנת בן יהודה, ניסו כאביה, שמחה ברבירו, ענת מגן שבו, מזל קטי מלכה/נאוה לוי, שרה פון שוורצה, גור קורן, דוד שאול, אדוה רודברג, אמילי מלישבה, ליה עמרם רוקח וקלואי מרואלי.

ביקורת

ההצגה זכתה לביקורות נלהבות בקרב המבקרים המובלים בתקשורת הישראלית עם דגש על משחקה המשובח של השחקנית שרה פון שוורצה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק