קרקס קולומביה בישראל חנוכה 2022 במעלה אדומים – כל הפרטים!

קרקס קולומביה בישראל חנוכה 2022 במעלה אדומים - כל הפרטים!
קרקס קולומביה בישראל חנוכה 2022 במעלה אדומים - כל הפרטים!

קרקס קולומביה המפורסם חוזר לישראל לכבוד חנוכה 2022 ויציג הופעות רבות במעלה אדומים שעל יד ירושלים. מתי זה יקרה בדיוק? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר ההצלחה הגדולה משנה שעברה, קרקס קולומביה המצוין והידוע יחזור לישראל היישר מדרום אמריקה ויציג כאן במהלך חנוכה 2022 הופעות במעלה אדומים (ממול תחנת המשטרה) שעל יד ירושלים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על הופעות קרקס קולומביה בישראל לרבות פרטים על תאריכי המופעים, רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

קרקס קולומביה חנוכה 2022 במעלה אדומים

להלן התאריכים של קרקס קולומביה בחנוכה 2022:

כרטיסים לקרקס קולומביה מעלה אדומים – מהם מחירי הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים לקרקס הידוע כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 105 ש"ח.

אודות קרקס קולומביה

קרקס קולומביה הוא אחד הקרקסים הנחשבים בעולם וידוע בזכות מופעי האקרובטיקה הוירטואוזיים והמסוכנים שהוא מציג. בין האקטים הידועים של הקרקס ניתן לציין את מופע כדור הברזל הענק שלתוכו ייכנסו 4 אופנוענים, גלגל הפחד, רביעיית הולכי החבל ואת המופע Giro.

לצד האקטים הידועים של הקרקס, יוצגו קטעי קישור מצחיקים לילדים ולמשפחה שיונחו ע"י ליצנים, מופעי ריקוד ומוזיקה בהשראה הלטינית ועוד מגוון פעלולי קרקס ידועים וקלאסיים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק