המופע פרוזן על הקרח בישראל ב-2023 – כמה יעלו כרטיסים?

קרקס מוסקבה על הקרח חוזר לישראל ב-2023 - כמה יעלו כרטיסים?
קרקס מוסקבה על הקרח חוזר לישראל ב-2023 - כמה יעלו כרטיסים? צילום: אליסה ליין

קרקס מוסקבה על הקרח חוזר לישראל ב-2023 והפעם עם המופע "פרוזן על הקרח" עם להיטי הסרטים לשבור את הקרח. מתי זה יתקיים? איפה? כמה יעלו כרטיסים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר שהופיע כאן בעבר ובהצלחה רבה, קרקס מוסקבה על הקרח יחזור לישראל בקיץ הקרוב עם מופע חדש ומושקע –  "פרוזן ל הקרח" שיציג סדרת מופעים במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2023 שיתקיימו בערים רבות ברחבי הארץ.

במופע החדש יבצעו אמני קרקס מוסקבה על הקרח יחד עם אמני הקרקס הקובני הלאומי ביצועים ופעלולים ללהיטים הגדולים ביותר של הסרט לשבור את הקרח 1 ולשבור את הקרח 2.

פרוזן על הקרח פרוזן 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע פרוזן על הקרח נפתחה ומתבצעת כעת באמצעות אתר קופת הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים ינועו בין 165 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד 265 לכרטיסים הטובים ביותר. להלן לוח ההופעות של הקרקס בישראל:

הנחות ומבצעים

באתר בראבו מציעים כרטיס מוזל בהנחה לילדים עד גיל 12. פרטים באתר. נמשיך לעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו בכל מידע חדש בנושא.

הקהל הישראלי אוהב מאוד מופעי על הקרח. בשנים האחרונות הגיעו לכאן כמה מופעי על הקרח גדולים שזכו כאן להצלחה אדירה בקופות כמו המופע מפצח האגוזים על הקרח, המופע אגם הברבורים על הקרח או המופע מלכת השלג על הקרח ששילב בין מופע מחול לבין מופע קרקס ואקרובטיקה.

הסרט "לשבור את הקרח" של חברת דיסני, זכה להצלחה עצומה ונחשב לאחד הסרטים המצליחים ביותר של דיסני בכל הזמנים כולל בישראל שזכה לגרסה עברית בדיבוב של משי קלינשטיין.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק