קרקס אקווה – הקרקס על המים: כרטיסים, הנחות וכל המידע!

קרקס אקווה - הקרקס על המים: כרטיסים, הנחות וכל המידע!
קרקס אקווה - הקרקס על המים: כרטיסים, הנחות וכל המידע!

במהלך החודשים מרץ – מאי 2019, יעלה לראשונה בישראל מופע קרקס מיוחד שייקרא "אקווה – הקרקס על המים" ויציג סדרת הופעות גדולה במתחם ספורטק בתל אביב ובמתחם חוצות המפרץ בחיפה. מכירת הכרטיסים החלה ואת כל הפרטים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

קרקס אקווה – מה קורה במופע? ומדוע הוא נקרא "קרקס על המים"?

קרקס אקווה הוא מופע חדש ומושקע הכולל כ-40 אמנים מרחבי העולם המתמחים באקרובטיקה ובתחומי הקרקס השונים. המופע יציג לראשונה בישראל מופע קרקס עם שילוב של מערכות מים ממחושבות מיוחדות. המופע יציג פעלולים ותרגילי אקרובטיקה כשהם משולבים עם מזרקות מים במרכז הבמה ועם משחקי תאורה מרשימים. הקרקס יתקיים באוהל חדש וגדול שייבנה במיוחד לצורך המופע.

כרטיסים לקרקס אקווה

מכירת הכרטיסים לקרקס אקווה החלה השבוע. מחיר כרטיס מלא עומד על 119 ש"ח אך נכון לעכשיו ולזמן מוגבל, ישנה מכירה מוקדמת ובה כרטיסים נמכרים במחיר מוזל של 99 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". ילד החל מגיל שנתיים יחוייב בכרטיס.

הנחות, מבצעים והטבות 1+1

לקוחות חברות האשראי לאומי קארד וישראכרט יוכלו ליהנות מהטבה של 1+1 על הכרטיסים. במידה ויהיו מבצעים או הנחות נוספות, אנו נדאג לעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו. בואו לבקר.

הקרקס על המים לוח הופעות ופרטים נוספים

קרקס אקווה יציג מספר גדול של הופעות החל מהתאריך 8 במרץ 2019 ועד ה-25 במאי 2019. המופע יציג במתחם חוצות המפרץ בחיפה בין התאריכים 8/3/2019-6/4/2019 ובמתחם ספורטק בתל אביב בין התאריכים 12/4/2019-25/5/2019.

תאריך מיקום מחיר
8/3-6/4 מתחם חוצות המפרץ חיפה 99 ש"ח
12/4-25/5 ספורטק ת"א 99 ש"ח

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
זיוה
5 years ago

שלום איך יוצרת קשר להזמין כרטיסים

ראול כהן
4 years ago

שבת שלום מדוע לא מפרסמים מחיר לתושב ותיק

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק