ההצגה קרוב יותר הקאמרי – כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ההצגה קרוב יותר הקאמרי - כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
ההצגה קרוב יותר הקאמרי - כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ההצגה קרוב יותר עם עמוס תמם ועוז זהבי עולה בתיאטרון הקאמרי ב-2021. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים להצגה החל מ-99 ש"ח במקום המחיר המלא העומד על 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי יעלה במהלך 2021 את ההצגה המדוברת "קרוב יותר" בכיכובם של עוז זהבי, עמוס תמם, אדריאנה שורץ ואנסטסיה פיין. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע לגבי מכירת כרטיסים, תאריכים ולוח הצגות והנחות ומבצעים.

ההצגה קרוב יותר – לוח הצגות 2021

ההצגה קרוב יותר תחל לרוץ בתיאטרון הקאמרי ותציג הצגות לאורך הקיץ הקרוב. להלן לוח ההצגות של ההצגה לחודשים הקרובים:

ההצגה קרוב יותר – כרטיסים מוזלים

מכירת הכרטיסים להצגה קרוב יותר כבר נפתחה כשמחיר הכרטיסים הרשמי בקופות תיאטרון הקאמרי עומדים על 220 ש"ח לכרטיס, אך באמצעות האתר הבא תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בהנחה בכמות מוגבלת.

ההצגה קרוב יותר בקאמרי הוא מחזה ידוע שכתב המחזאי פטריק מארבר בשנות ה-90 וזכה לחשיפה גדולה מאוד בעקבות העיבוד הקולנועי לו זכה בשנת 2004 בו כיכבו ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, ג'וד לאו וקלייב אוון. עתה, יגיע המחזה גם למחוזותינו אל תיאטרון הקאמרי שבחר בעוז זהבי, עמוס תמם, אדריאנה שורץ ואנסטסיה פיין לקאסט של ההצגה.

הגרסה העברית החדשה להצגה קרוב יותר בקאמרי, מביאה פרשנות חדשה וטרייה למחזה המקורי של מארבר ומציגה רלוונטיות יותר מתמיד למציאות של ימינו בישראל. את קרוב יותר בקאמרי ביימה הבימאית מירי לזר שמתפקדת גם ככוריאוגרפית ויועצת מוזיקלית בתחום התרבות בישראל.

עלילת ההצגה מתארת שני סיפורי אהבה שנשזרים ומתחברים לסיפור רומנטי מרובע. פגישה אקראית יוצרת רומן מפתיע שמוביל לבגידה ולקנאה. החיבור והמתחים בין הדמויות יוצר עלילה מפותלת ומורכבת לאורך כל ההצגה. משך זמן ההצגה הוא כשעה ורבע והוא מיועד לצופים מגיל 16 ומעלה.

הנחות ומבצעים

אנו ממשיכים כל הזמן לבדוק ולעדכן לגבי הנחות, הטבות 1+1, קופונים וכד' לכל ההצגות בישראל וגם להצגה "קרוב יותר" וברגע שנשמע על מידע חדש, אנו נעדכן זאת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו בעמוד הבא.

הסרט "Closer" (קרוב יותר) עם ג'וליה רוברטס – עיבוד למחזה קרוב יותר

קרוב יותר הקאמרי – רשימת שחקנים

הקאמרי בחר בחבורה מוכשרת של שחקנים לשחק בהצגה זו. עוז זהבי שמשחק גם בהצגה קן הקוקיה שרצה בימים אלו בתיאטרון, עמוס תמם שמשחק גם הוא בהצגה נוספת של הקאמרי- אותלו, השחקנית אנסטסיה פיין שמשתתפת בהצגה אל נקמות של הקאמרי והשחקנית אדריאנה שוורץ.

קרוב יותר מחזה – אודות המחזה המפורסם של פטריק מרבר

פטריק מרבר (Patrick Marber) הוא מחזאי ותסריטאי יהודי בריטי מצליח מאוד שהספיק לכתוב כבר כמה קומדיות ומחזות מוצלחים במיוחד. את המחזה קרוב יותר כתב מארבר ב-1997. המחזה הוצג בבכורה בתיאטרון המלכותי הלאומי בלונדון. המחזה זכה לביקורות מעולות ולהצלחה גדולה בקופות.

ב-2004, כתב מארבר את התסריט לעיבוד ההוליוודי של הסרט שבו כיכבו הששחקנים מהשורה הראשונה בהוליווד – ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, ג'וד לאו וקלייב אוון. על פי רבים, המחזה והסרט הן עיבוד בפרשנות מסויימת לאופרה הידועה של מוצרט כך עושות כולן ובמהלך הסרט ישנן התייחסויות לאופרה הן בעלילה והן בפסקול.

קרוב יותר ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה קרוב יותר מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
ריטה גרסטל
4 years ago

אבקש לוח הצגות לחודשים יולי אוגוסט ספטמבר
בתודה
דר. ריטה גרסטל

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק