קליעים מעל ברודווי בתיאטרון גשר: כרטיסים ב-156 ש"ח במקום 350 ש"ח!

קליעים מעל ברודווי בתיאטרון גשר: כרטיסים ב-156 ש"ח במקום 350 ש"ח!
קליעים מעל ברודווי בתיאטרון גשר: כרטיסים ב-156 ש"ח במקום 350 ש"ח! צילום: תיאטרון גשר

המחזמר "קליעים מעל ברודווי" של וודי אלן מגיע לישראל לתיאטרון גשר בהשתתפות עידו מוסרי, אפרת בן צור, אלון פרידמן ועוד. במה מדובר? מה יהיו מחירי הכרטיסים? והיכן קונים? הנה כל הפרטים.

עידו מוסרי, אפרת בן דור, אלון פרידמן ועוד פמליה רצינית של שחקנים, ישתתפו גם השנה ב-202 במחזמר החדש של תיאטרון גשר – המחזמר "קליעים מעל ברודווי". מכירת הכרטיסים כבר החלה ובהמשך העמוד, נציג לכם את כל הפרטים כולל מחירים, כרטיסים מוזלים ולוח הצגות עדכני.

קליעים מעל ברודווי – לוח הצגות 2022

להלן לוח ההצגות של ההצגה קליעים מעל ברודווי לחודשים הקרובים:

קליעים מעל ברודווי – כרטיסים מוזלים ומחירים

מחיר הכרטיסים להצגה עומד על 156 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. את הכרטיסים ניתן כבר לרכוש באמצעות האתר הבא.

אודות ההצגה

המחזמר קליעים מעל ברודווי מבוסס על הסרט הנושא את אותו שם של וודי אלן הידוע, שמביא לעלילה את אווירת העולם התחתון המשולבת עם עולם המיוזיקל של ברודווי בניו יורק. הסרט, שיצא ב-1994, נחשב לאחד הטובים של אלן וקטף פרסים רבים כולל שבעה מועמדויות לפרס האוסקר.

שנים לאחר מכן הפך אלן את הסרט גם לגרסת מחזמר ושילב בו שירים המתאימים לרוח העלילה ולתקופה. עתה, בתיאטרון גשר מרימים את הכפפה ומביאים גרסה עברית של קליעים מעל ברודווי שתרוץ בתיאטרון. את התרגום העברי ערך עידו ריקלין ועל הבימוי אחראי רפי ניב.

הצגות פופולריות נוספות של תיאטרון גשר:

זהו מחזמר רב משתתפים שיכלול גם מוסיקה חיה על הבמה והוא יימשך כשעתיים. עתה, גם תיאטרון גשר מצטרף אל מבול מחזות הזמר שכבר הציגו כאן כגון מהמחזמר זה אני על שיריו של אייל גולן, פלאשדאנס, המחזמר לא רק בלונדינית עם אניה בוקשטיין, רוק בבית הספר עם טל פרידמן ועוד רבים.

רשימת השחקנים והמשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות שייקחו חלק במחזמר החדש כוללת את אפרת בן-צור, אלון פרידמן, עידו מוסרי, רות רסיוק, אלכסנדר סנדרוביץ', ישראל (סשה) דמידוב, נטע שפיגלמן, גלעד קלטר, אורי יניב, קארין סרויה ועוד. על הבימוי אחראי רפי ניב, על התרגום עידו ריקלין. על התפאורה, סבלטנה ברגר, ועל תלבושות יהודית אהרון.

ביקורות

יעודכן כאן ברגע שהמחזמר יחל לרוץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק