פסנתרנית הג'אז הידועה קייקו מצואי תגיע להופעות בישראל ב-2023

פסנתרנית הג'אז הידועה קייקו מצואי תגיע להופעות בישראל ב-2023
פסנתרנית הג'אז הידועה קייקו מצואי תגיע להופעות בישראל ב-2023

פסנתרנית הג'אז המצליחה מיפן קייקו מצואי תגיע ל-2 הופעות בישראל בינואר 2023 ותופיע כאן בתל אביב וחיפה. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן רוכשים? הנה כל הפרטים.

כוכבת הג'אז קייקו מצואי שזוכה להצלחה גדולה ברחבי העולם, תגיע בחודש ינואר 2023 ל-2 הופעות בישראל בבית החייל בתל אביב ובמרכז רפפורט בחיפה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה לרבות מידע על מכירת הכרטיסים ומחירים.

קייקו זוכה להערכה רבה בעולם הג'אז והספיקה במהלך הקריירה לשתף פעולה עם גדולי אמני הג'אז כגון מיילס דייוויס, בוב ג'יימס ואחרים. אלבומה The Drop of Water שיצא בשנת 1987, היה זה שהביא להצלחתה הבינלאומית.

כרטיסים להופעה של קייקו מצואי בישראל

ההופעות של מצואי תתקיימנה ב-30 וב-31 בינואר 2023 בתל אביב ובחיפה. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 149 ש"ח ל-369 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. להלן לוח ההופעות של קייקו מצואי בישראל:

קייקו מופיעה ברחבי העולם וזוכה להצלחה הן בקרב הקהל הרב והן בקרב המבקרים ברחבי העולם. מלבד נגינתה הוירטואזית, קייקו גם ידועה בזכות הקומפוזיציות הייחודיות שהיא כותבת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק