קח את אבא שלך ולך לעזאזל 2019 – כרטיסים, הנחות ועוד

קח את אבא שלך ולך לעזאזל הבימה 2019 - כרטיסים, הנחות ועוד
קח את אבא שלך ולך לעזאזל הבימה 2019 - כרטיסים, הנחות ועוד

רמי ורד כתב ואבי קושניר מככב. כל מה שרציתם לדעת על ההצגה קח את אבא שלך ולך לעזאזל בתיאטרון הבימה. כמה עולים כרטיסים? מהו לוח ההצגות? ופרטים נוספים בכתבה שלפניכם.

הקומיקאי ואיש הבידור רמי ורד, שבימים כתיקונם רגיל לעמוד על הבמה ולהצחיק ולבדר, עבר הפעם אל מאחורי הקלעים, וכתב את ההצגה הקומית/טרגית "קח את אבא שלך ולך לעזאזל" שרצה בשנה האחרונה בתיאטרון הבימה בכיכובו של אבי קושניר וזוכה להצלחה והערכה רבה.

ההצגה ממשיכה לרוץ בתיאטרון בחודשים הקרובים ובעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההצגות של ההצגה ופרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

קח את אבא שלך ולך לעזאזל לוח הצגות 2019

ההצגה שעלתה כבר בתיאטרון הבימה, תמשיך לרוץ בחודשים הקרובים בתיאטרון הבימה ובמופעי חוץ נוספים כמו היכל התרבות בכפר סבא, תיאטרון חולון ועוד.

להלן לוח ההצגות של קח את אבא שלך ולך לעזאזל בחודשים הקרובים (שימו לב: אנו מעדכנים את הלוח כל הזמן ומומלץ לבדוק מדי פעם כדי למצוא תאריכים חדשים):

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה – אולם מסקין 22 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 22 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 13 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 12 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 15 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים

 

קח את אבא שלך ולך לעזאזל כרטיסים מוזלים

כפי שניתן לראות בטבלה שמעליכם, מחיר הכרטיסים המלא בקופות הבימה הוא 220 ש"ח אך באמצעות האתר הבא תוכלו לרכוש כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה

את ההצגה החליט ורד לכתוב לאחר חוויה לא פשוטה שעבר, בה נאלץ לטפל באביו שלקה בשבץ מוחי ולהתמודד עם נבכי הבירוקרטיה של מוסדות הבריאות והשיקום בישראל. ההצגה מבוססת על מקרים אמיתיים שקרו לורד ואביו באופן אישי, אך גם על מקרים אחרים של אנשים מבוגרים שנאלצים להתמודד מדי יום עם מערכת בריאות לחוצה ועמוסה.

את התפקיד הראשי בהצגה משחק אבי קושניר שבימים אלו מופיע גם עם ההצגה השקר בבית ליסין, ולצידו משתתפים גם ריקי בליך (זרים מושלמים), שיפי אלוני ואחרים (רשימת המשתתפים המלאה בהמשך העמוד). על הבימוי, הופקד אמיר וולף.

למרות שמדובר במקרה טרגי וקשה, ההצגה עצמה היא למעשה סוג של קומדיה שחורה וההומור – הן של ורד ככותב והן של קושניר כשחקן, ניכרים כמעט בכל רגע בהצגה. את המחזה כתב לקח לורד לכתוב כשנתיים וזהו למעשה המחזה הראשון שלו ככותב.

עלילת ההצגה מספרת על עמי (אבי קושניר), גבר גרוש שלא דיבר עם אבא שלו מאז גיל 13, שמקבל לפתע את הבשורה כי אביו לקה בשבץ מוחי (אגב, במציאות ורד לא ננטש ע"י אביו). עמי נאלץ להתגבר על המשקעים עם אביו ומחליט לטפל בו.

לאחר שהוא מבין כי המערכת אטומה למקרה של אביו, עמי מחליט לפתוח במלחמת עולם מול הבירוקרטיה הישראלית כשמקביל, הוא נע בין שתי מערכות יחסים הכוללת גרושה תל אביבית שהכיר במועדון בת"א ואישה במחלקת השיקום שנמצאת גם היא במצב דומה לשלו.

קח את אבא שלך ולך לעזאזל רשימת משתתפים מלאה

רשימת השחקנים והשחקניות המלאה בהצגה היא אבי קושניר/רמי ורד, ריקי בליך, רוי מילר, הגר טישמן, תמי ספיבק, אורי אברהמי, הילה שלו, שיפי אלוני הבימאי הוא אמיר וולף ועל המוסיקה אחראי רוני רשף.

קח את אבא שלך ולך לעזאזל ביקורת

ההצגה רצה בהבימה בשנה האחרונה וזכתה להצלחה יחסית גבוהה בקופות. הכותב ירמי עמיר מאתר מגפון שביקר את ההצגה, ציין לשבח את משחקו של קושניר שמצליח לרגש, להצחיק ולסחוט דמעות בבת אחת. עמיר ציין גם כמה חלקים טובים פחות בהצגה, אך בסיכומה של הביקורת, השורה התחתונה היא בהחלט המלצה ללכת ולראות הצגה מצחיקה על נושא רציני ומעלה מחשבה.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו מיקה שלי, אורסטיאהסוס אחד נכנס לבר, לוליטה ז'אן ד'ארק, מאחורי הגדר, פרידהסימני דרךשבעה, רודף העפיפונים, מרי פופינס, השקרהתקווה, עושה כרצונו, המלך ליר, זרים מושלמים, לילה אחד באפריל, אנשים, מקומות ודברים ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אורי
4 years ago

הצגה מעולה מעולה. ממליץ בחום. קושניר פשוט שחקן אדיר. הכתיבה והתסריט מצויינים. בקיצור, לא תתחרטו.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק