"אהבה שלי": קובי אפללו בסינגל ולוח הופעות חדש ל-2019

קובי אפללו לוח הופעות 2019 - כרטיסים הנחות וכל הפרטים!
קובי אפללו לוח הופעות 2019 - כרטיסים הנחות וכל הפרטים!

הזמר קובי אפללו פותח את שנת 2019 עם סינגל חדש בשם "אהבה שלי" ויוצא במקביל לסיבוב הופעות חורפי במסגרתו יופיע ברחבי הארץ. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הזמר המצליח קובי אפללו פותח את השנה החדשה ומשיק השבוע את הבלדה החדשה "אהבה שלי" אותה כתב והלחין יחד עם הפקה ועיבוד מוסיקלי של ניר דנן (הקרטל) ויקיר בן טוב (טונה, נצ'י).

אפללו ישיק במקביל לוח הופעות חדש ל-2019 בו הוא יופיע במועדוני זאפה השונים, במועדון הגריי, ובמועדון ברל'ה. גם השיר "אהבה שלי" הוא שיר אהבה המצטרף לשירי אהבה נוספים אותם כתב אפללו כמו "מה שהלב בחר", "שיר געגועים", "יחידה שלי" ועוד.

אפללו בן ה-42, נחשב לאחד הזמרים והיוצרים החדשים והמצליחים בישראל יחד עם אמנים כמו קרן פלס, אברהם טל ואחרים. הוא החל את הקריירה המוסיקלית שלו לאחר שירותו הצבאי ולאחר כמה שנים כבר חתם עם חברת התקליטים NMC בה הוציא את אלבומו הראשון "בא מן השתיקה".

לאחר אלבומו השני "ביום הכי בהיר" שיצא בשנת 2009, החל לקבל חשיפה גדולה יותר בקרב הקהל הישראלי שאף התעצמה בשיתוף הפעולה שלו עם עילי בוטנר שנה לאחר מכן בשיר "מכתב לאחי" הנחשב עד היום לאחד הלהיטים הגדולים ביותר שלו.

עד היום, הוציא אפללו ארבעה אלבומי אולפן שזכו להצלחה והערכה רבה והוא מרבה להופיע ברחבי הארץ. עתה כאמור, הוא משיק סינגל חדש הפותח את השנה החדשה.

קובי אפללו לוח הופעות 2019

להלן לוח ההופעות של קובי אפללו כולל מידע על רכישת כרטיסים והנחות: 15.2 זאפה הרצליה, מופע צהריים, 16.2 ברל'ה קיבוץ להבות חביבה, 27.2 זאפה חיפה , 16.3 גריי יהוד וב-28.3 בזאפה ירושלים. רכישת כרטיסים לקובי אפללו ניתן למצוא באתר הבא. ישנן הנחות לחיילים וסטודנטים. פרטים נוספים, באתר.

האזינו לשיר החדש של קובי אפללו "אהבה שלי":

קרדיטים

גיטרות, בס, קלידים, תכנותים וקולות: ניר דנן ויקיר בן טוב מיקס: ניר דנן ויקיר בן טוב הוקלט ב -Nunstudio אצל ניר דנן ובאולפן של יקיר בן טוב מאסטרינג – Jeremy Lubsey & Vlado Meller Mastering NY

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק