המופע פריז אהובתי עם אן מארי דייויד, ששי קשת ואילנית – כרטיסים וכל הפרטים!

המופע פריז אהובתי עם אן מארי דייויד, ששי קשת ואילנית - כרטיסים וכל הפרטים!
המופע פריז אהובתי עם אן מארי דייויד, ששי קשת ואילנית - כרטיסים וכל הפרטים! צילום: עדי ברק

כל מה שרציתם לדעת על מופע השאנסונים המצליח "פריז אהובתי" של אן מארי דייויד שחוזר לישראל בחודש מאי 2022. מי עוד ישתתף במופע? כמה יעלו כרטיסים? והיכן רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

מופע השאנסונים המצליח "פריז אהובתי" של הזמרת הצרפתייה אן מארי דייויד (Ann Marie David) יחזור שוב לישראל לאחר ההצלחה מהמופע האחרון, ויקיים מספר הופעות בחודש מאי 2022 כשמארי דייויד תארח במופע את ששי קשת ואילנית. בעמוד זה, נציג לכם את כל הפרטים שצריך לדעת על ההופעה כולל מידע על רכישת הכרטיסים ולוח הופעות עדכני.

המופע פריז אהובתי עם אן מארי דייויד – לוח הופעות 2022

המופע יתקיים מספר פעמים במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש מאי. להלן לוח המופעים העדכני:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופעים החדשים לחודש מאי 2022 נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים נע בין 119 ל-199 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. את הכרטיסים ניתן להזמין אונליין באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע פריז אהובתי

לאחר הצלחה פנומנלית של המופע בחודש ינואר האחרון בו צפו בו למעלה מ-12,000 צופים, הזמרת אן מארי דייוייד תגיע שוב מצרפת לישראל לסדרה נוספת של הופעות עם המופע המצליח "פריז אהובתי" בו היא תבצע יחד עם האורחים ששי קשת ואילנית, את להיטי השאנסונים הידועים והפופולריים ביותר.

במופע, שילווה בידי כ-20 נגנים מתזמורת סימפונט רעננה, יבוצעו השאנסונים הידועים ביותר של האמנים המוכרים ביותר כמו שארל אזנבור, אדית פיאף, ז'אק ברל, איב מונטאן ואחרים בעיבודים מיוחדים שנכתבו במיוחד לכבוד המופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק