פסטיבל DGTL תל אביב 2021 – כרטיסים, הנחות, אמנים וכל הפרטים!

פסטיבל DGTL תל אביב 2021 - כרטיסים, הנחות, אמנים וכל הפרטים!
פסטיבל DGTL תל אביב 2021 - כרטיסים, הנחות, אמנים וכל הפרטים!

כל הפרטים על פסטיבל DGTL תל אביב 2021 שייצא לדרך בסוכות 2021 בחודש ספטמבר הקרוב בגני יהושע בפארק הירקון. מי האמנים שישתתפו? כמה יעלו כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בפעם הרביעית במספר, פסטיבל DGTL תל אביב 2021 ייצא לדרך לאחר שנאלץ להידחות בשנה שעברה עקב הקורונה. הפסטיבל יתקיים בסוכות 2021 ב-21 בספטמבר בגני יהושע בפארק הירקון בתל אביב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על הפסטיבל כולל רשימת האמנים שתופיע, מחירי כרטיסים, הנחות ועוד.

פסטיבל DGTL תל אביב נחשב כיום לאחד האירועים הגדולים והמשמעותיים בתחום המוזיקה האלקטרונית שדואג לשלב באופן קבוע בין אמנים ודיג'יי בינלאומיים מהמובילים בעולם לבין אמנים וכשרונות ישראלים ידועים. הפסטיבל מציג לצד ההופעות, גם מיצגי אמנות מיוחדים עם טכנולוגיות חדישות.

אילו אמנים ישתתפו בפסטיבל DGTL תל אביב?

רשימת האמנים שתשתתף בפסטיבל DGTL תל אביב נחשפה ממש לאחרונה ותכלול את האמנים ג'ף מילס, נינה קרביץ, הצמד GiolÌ & Assia, המפיק Kink, וגם Ben Böhmer, Acid Pauli, ARTBAT ו-Acid Pauli. רשימה של אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל צפויה להתפרסם בקרוב.

כרטיסים לפסטיבל DGTL תל אביב

מכירת הכרטיסים לפסטיבל כבר נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות אתר מיועד שנפתח בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים כעת על הנחת מכירה מוקדמת ונמכרים ב-260 ש"ח. שימו לב: הכמות מוגבלת ולאחר גמר המלאי, מחירי הכרטיסים יעמדו על 360 ש"ח.

הנחות ומבצעים

כאמור, ישנה כעת הנחה במכירה מוקדמת. אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים נוספים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק