פסטיבל פתאל רוק באילת 2020 – אלו האמנים שיופיעו השנה!

פסטיבל פתאל רוק באילת 2020 - אלו האמנים שיופיעו השנה!
פסטיבל פתאל רוק באילת 2020 - אלו האמנים שיופיעו השנה!

גם השנה פסטיבל המוסיקה "פתאל רוק" המתקיים מדי שנה באילת, יציג בפעם השמינית ברצף, רשימה מובחרת של אמנים מובילים במוסיקה הישראלית. בדומה לפסטיבל גולדסטאר 2020 שיתקיים בחודש פברואר 2020, גם פסטיבל פתאל רוק 2020 יציג חיבורים ושילובים מעניינים בין אמנים ישראלים שונים.

השנה יגיע לפסטיבל עידן רייכל שזו תהיה הפעם הראשונה שלו בפסטיבל והוא יופיע בו עם הפרוייקט. גם עילי בוטנר וילדי החוץ שישיקו בקרוב מופע השקה למיני אלבום החדש שלהם בהאנגר 11 בתל אביב, יופיעו בפסטיבל ויארחו בו את ירמי קפלן.

עוד ישתתפו בפסטיבל: שלום חנוך הותיק שיארח בהופעה שלו בפסטיבל את אביב גפן ונינט טייב, להקת אטרף שחזרה לקאמבק בשנים האחרונות, יארחו את פבלו רוזנברג, וגם מוש בן ארי שיופיע יחד עם אריאל זילבר. תחתום את הפסטיבל הופעה של יהודה פוליקר.

כרטיסים וחבילות

הפסטיבל יתקיים במהלך שלושה ימים בין התאריכים 12 עד ה-14 במרץ 2020 באולם פביליון הממוקם ממול מלון הרודס הידוע באילת. הפסטיבל יציע חבילות הכוללות כרטיסים ולינה באחד המלונות המשתתפים בפסטיבל. מכירת הכרטיסים תיפתח לקהל הרחב ב-17 בדצמבר. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק