פסטיבל פליציה בלומנטל 2020 – כרטיסים, לוח הופעות, הנחות ועוד!

פסטיבל פליציה בלומנטל 2020 כרטיסים הנחות לוח הופעות
פסטיבל פליציה בלומנטל 2020 - כרטיסים, לוח הופעות, הנחות ועוד! צילום: מיכאל פביה.

מי יופיע השנה בפסטיבל פליציה בלומנטל 2020 בתל אביב? מהן ההופעות המומלצות? וכמה יעלו לכם כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

גם השנה יתקיים לו פסטיבל פליציה בלומנטל 2020 ויביא עימו שורה ארוכה של קונצרטים מעניינים וייחודיים שיתקיימו במהלך חודש מרץ 2020 בתל אביב. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את רשימת ההופעות המומלצות של הפסטיבל יחד עם מידע על מכירת כרטיסים, הנחות ועוד.

אילו הופעות מעניינות יגיעו השנה לפסטיבל פליציה בלומנטל 2020?

בין ההופעות שיגיעו השנה לפסטיבל פליציה בלומנטל 2020, תוכלו למצוא את המופע הקופלאס של אלברטו חמזי שיוקדש המלחין אלברטו חמזי שהקדיש את חייו לתיעוד מוזיקלי של תרבות הלאדינו ונוסח התפילה הספרדי, הופעה של הגיטריסטית המצויינת מפורטוגל מרתה פריירה דה קוסטה שתופיע בפסטיבל בתל אביב בפעם השלישית, או מופע מיוחד שייקרא "מסע בין הקלאסי לג'אז" עם סקסופוניסט הג'אז הצרפתי אמיל פריזיאן ונגנים בינלאומיים וישראלים נוספים.

מופע מעניין נוסף ומסקרן ביותר הוא האופרה קערת הקריסטל המבוססת על ספר מאת סקוט פיצ'גראלד שהלחינה המלחינה חנה אג'יאשוילי. באופרה ייקחו חלק סולנים מובילים של האופרה הישראלית. על בימוי האופרה אחראי עומר בן סעדיה. מופע נוסף מעניין יהיה מופע טריו של הפסנתרן הבריטי רוברט מרקהם, הצ'לן רז כהן והכנר הבריטי עופר פאלק שיציגו קטעים קאמריים נבחרים מאת בטהובן.

הקופלאס של אלברטו חמזי. צילום: בועז ארד

את רשימת כל ההופעות בפסטיבל תוכלו למצוא בעמוד הבא.

פסטיבל פליציה בלומנטל כרטיסים

ההופעות בפסטיבל יתקיימו במהלך חודש מרץ 2020 במוזיאון ת"א לאמנות. מכירת הכרטיסים לכל המופעים כבר נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 56 ש"ח לכרטיסים מוזלים ועד ל-176 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע ולמיקום הישיבה באולם.

הנחות ומבצעים

אנו מעדכנים בכל עת מידע חדש על הנחות או מבצעים לפסטיבל פליציה בלומנטל באמצעות עמוד הפייסבוק שלנו, אז מומלץ לבקר ולהתעדכן (וגם לתת לייק).

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק