פסטיבל ניו אורלינס 2024 – מי ישתתף השנה? וכמה יעלו כרטיסים?

פסטיבל ניו אורלינס 2024 - מי ישתתף השנה? וכמה יעלו כרטיסים?
פסטיבל ניו אורלינס 2024 - מי ישתתף השנה? וכמה יעלו כרטיסים? צילום: רויטל דקל

פסטיבל ניו אורלינס 2024 ייצא לדרך בחודש מאי-יוני הקרוב עם רשימה מעניינת ומסקרנת אמנים מחו"ל ומישראל ועם שילובים וחיבורים מעניינים. מי יופיע? כמה יעלו כרטיסים? והיכן קונים? בכתבה הבאה.

עוד פסטיבל מוזיקה מגיע – הפעם זהו פסטיבל ניו אורלינס 2024 שיתקיים השנה במהלך חודש מאי-יוני 2024 בין התאריכים 30/5-1/6 במוזיאון תל אביב לאמנות. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את רשימת המופעים ואת כל הפרטים לרכישת כרטיסים.

פסטיבל ניו אורלינס 2024 יביא לישראל רשימה מכובדת של אמני ג'אז רבים מרחבי העולם לצד אמנים מקומיים מהז'אנר. הפסטיבל יציג השנה חיבורים מיוחדים בין סגנונות מוזיקליים ושונים ויכלול שמות ידועים מעולם הסווינג, כלייזמר ועוד.

אז מי יופיע השנה בפסטיבל ניו אורלינס 2024?

להלן רשימת ההופעות המלאה של כל האמנים וההרכבים שינגנו השנה בפסטיבל עם פירוט מורחב על כל הופעה והופעה:

פסטיבל ניו אורלינס 2024 כרטיסים ומחירים

אז כמה יעלו הכרטיסים השנה? ובכן, טווח המחירים להופעות השנה ינוע בין 175 ל-205 ש"ח בהתאם לסוג המופע. את הכרטיסים לכל ההופעות ניתן להזמין אונליין באמצעות האתר הבא.

פסטיבל "ג'אז חם" הוא סדרת מופעי ג'אז יוקרתית ומצליחה בישראל, המציגה את מיטב אמני הז'אנר מהארץ ומהעולם. הפסטיבל נוסד בשנת 1999 על ידי זיו בן, מנכ"ל ומייסד חברת ההפקות "שמים", כהמשך לסדרות מופעי ג'אז קודמות שנערכו במוזיאון תל אביב.

הרעיון המרכזי של הפסטיבל הוא להציע לקהל הישראלי חוויה מוזיקלית ברמה בינלאומית, עם מגוון רחב ומגוון של אמנים מרתקים ואיכותיים. המופעים מתקיימים במתכונת של סדרת מופעים, בדומה למקובל בתיאטרון, מחול ומוזיקה קלאסית.

הפסטיבל, שהחל עם חמישה מופעים, הלך והתרחב עם השנים בזכות ההתלהבות הגוברת של קהל חובבי הג'אז, וכיום כולל תשעה מופעים. איכות המופעים והאינטראקציה הבלתי אמצעית בין הקהל לאמנים יצרו ביקוש עז גם מחוץ לתל אביב, וכיום מתקיימים מופעי "ג'אז חם" גם בהרצליה, ירושלים, חיפה, גני תקווה, מודיעין ורחובות.

מארגני הפסטיבל מקפידים על יצירת חוויה מקיפה ועוטפת סביב המופעים עצמם, במטרה להעצים את חווית "אירוע הג'אז" עבור הקהל. הם שומרים על קשר עם מאות אמנים בחו"ל, ומזמנים לנגני ג'אז ישראלים הזדמנות לנגן לצד אמנים בינלאומיים מובילים.

לפני כשנתיים הושקה גם סדרת "ג'אז חם לילדים", מתוך רצון לחשוף את הדור הצעיר לעושר הסגנוני והתרבותי של מוזיקת הג'אז. המופעים לילדים מציגים את אותם חומרים מוזיקליים כמו למבוגרים, עם התאמות והדגשים מיוחדים לקהל הצעיר, בהנחיית אמנים כמו יעל ארנון ודנה דבורין.

ייחודיותה של סדרת "ג'אז חם" בנוף הג'אז העולמי טמונה בהיותה מובילה את קונספט סדרות המנויים עם תוכנית ג'אז בינלאומית מרתקת. כיום נהנים מהפסטיבל עשרות אלפי מבקרים בשנה, והוא זוכה להכרה ולביקוש גם בקרב אמנים מחו"ל השואפים להופיע במסגרתו.

הצלחתו של פסטיבל "ג'אז חם" מהווה מקור לגאווה עבור מארגניו ועבור קהילת הג'אז הישראלית כולה, ומעידה על הפוטנציאל והעניין הגובר במוזיקת הג'אז בישראל. הפסטיבל ממשיך להתפתח ולהתרחב, תוך שמירה על מחויבות לאיכות, גיוון וחדשנות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק