פסטיבל מוזיקה בינלאומי יתקיים בחוף אכזיב ב-2020 – מי יופיע שם?

פסטיבל מוזיקה חוף אכזיב - אוגוסט 2020

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, זמר הסול הבריטי המצליח מייקל קיוונקה יופיע בישראל באוגוסט 2020 בפסטיבל מוזיקה חדש וראשון מסוגו בחוף אכזיב שבו יופיעו עוד אמנים רבים מהעולם ומישראל. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

פרסומים שונים ברשת (עדיין לא רשמיים) מדווחים על פסטיבל מוזיקה ובינלאומי וראשון מסוגו שיתקיים ככל הנראה באוגוסט 2020 בחוף אכזיב ויביא לכאן שורה ארוכה של אמנים בינלאומיים לצד אמנים גדולים מקומיים. אחד השמות עליהם מדברים – הזמר הבריטי המצליח מייקל קיוונוקה (Michael Kiwanuka).

את הפסטיבל יפיקו חברת ההפקות בלוסטון הנחשבת לאחת המובילות בישראל עם הפקות ענק שכבר הפיקו בישראל בעבר. על פי הפרסום, על חלק מההפקה של הפסטיבל החדש בחוף אכזיב 2020, יהיה אחראי ערן אריאלי, מי שהיה בעבר בעלי חברת "נרנג'ה הפקות" וכיום, לאחר חובות גדולים שצבר, עובד בבלוסטון.

באתר ישראל היום, מציינים כי גורמים בפהקה אישור את הפרטים, ומדברים אפילו על תאריכים מדוייקים – 7 ו-8 באוגוסט 2020 ועל תכולה של כ-25,000 מבקרים. למרות זאת, המגעים עם קיוונוקה עדיין לא נחתמו סופית והסיפור נמצא עדיין במשא ומתן. אך כאמור, מדובר במשא ומתן מתקדם וככל הנראה, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, מייקל קיוונוקה יופיע בישראל באוגוסט 2020.

שמות של אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל טרם נחשפו וצפויים להתפרסם בעתיד הקרוב. אנו נדאג להמשיך להתעדכן ולפרסם כל מידע חדש בנושא כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר קצת תרבות. המשיכו לבקר כאן מדי פעם…

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק