פסטיבל מדיטרנה 2021 באשדוד – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

פסטיבל מדיטרנה 2021 באשדוד - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
פסטיבל מדיטרנה 2021 באשדוד - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

ישי ריבו, עידן חביב, מיקי גבריאלוב, יובל דיין ואמנים נוספים יופיעו בפסטיבל מדיטרנה 2021 שיתקיים באשדוד החל מה-13 ביוני 2021. הנה כל הפרטים.

בפעם השמינית במספר, פסטיבל מדיטרנה 2021 באשדוד יוצא לדרך עם רשימת מופעים ארוכה ומסקרנת. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 13 עד ה-18 ביוני 2021 במספר לוקיישנים שונים באשדוד. השנה, בניגוד לשנים שעברו, יוקדש הפסטיבל ליצירה מקומית בלבד ויציג הופעות של אמנים ישראלים בלבד.

רשימת הופעות שיתקיימו בפסטיבל השנה

האמנים והלהקות שיופיעו בפסטיבל מדיטרנה 2021 הם עידן חביב שיופיע עם המופע "שלמים", הופעה של יובל דיין, ישי ריבו (זמר אורח עידן עמדי), מופע מחווה לשירי אריק איינשטיין שיבוצע ע"י להקת טרנזיסטור יחד עם האורח מיקי גבריאלוב, מופע יווני בשם "סלוניקאי" של האמן אסי יחיאל ועוד.

פסטיבל מדיטרנה 2021 כרטיסים

הכרטיסים לפסטיבל מדיטרנה 2021 ינועו בין כ-115 ש"ח לאדם ויגיעו עד ל-239 ש"ח להופעות המרכזיות בפסטיבל. ניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות בפסטיבל באמצעות האינטרנט בעמוד הבא.

  • הסלונקאי

    הסלונקאי

    הסלונקאי הוא אסי יחיאל, נצר למשפחה יוצאת קהילת יהודי סלוניקי ומהזמרים המוכרים והמצליחים בישראל וביוון. במופע מעלה אסי יחיאל על נס את המוזיקה היוונית הנפלאה והמרגשת ועושה מחווה מיוחדת לגדולי האמנים והזמרים היוון.

    תאריך:
    ערים:
    אשדוד

     כרטיסים למכירה: 145 ש״ח

  • להקת טרנזיסטור - מחווה לאריק אינשטיין

    להקת טרנזיסטור – מחווה לאריק אינשטיין

    מופע מחווה לאריק אינשטיין

    תאריך:
    ערים:
    אשדוד

     כרטיסים למכירה: 115 ש״ח

  • יובל דיין

    יובל דיין

    לאחר כמעט עשור של עשייה, הפכה יובל דיין לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי ולאחת הזמרות-יוצרות המצליחות והמוערכות בישראל. אלבום הבכורה שלה "לאסוף" הגיע למעמד פלטינה כלל את השירים.

    תאריך:
    ערים:
    אשדוד

     כרטיסים למכירה: 145 ש״ח

  • עידן חביב - שלמים

    עידן חביב – שלמים

    עידן חביב, מהקולות המרגשים בישראל, במופע עם כל השירים האהובים, בליווי הרכב נגנים. במופע מגיש עידן את שיריו משלושת אלבומי הסולו ושירים נוספים שנכנסו ללב של כולנו.

    תאריך:
    ערים:
    אשדוד

     כרטיסים למכירה: 165 ש״ח

  • הלהקה יאמאס

    הלהקה יאמאס

    הלהקה האהובה חוזרת להרעיד את הבמה בהרכב מחודש עם הזמרת הכי יוונייה בארץ מאיה סול. עיבודים חדשניים בגרוב משובח ועסיסי לקלאסיקות הגדולות של יוון מבית היוצר של המוזיקאים אורי שפי ואודי בן כנען.

    תאריך:
    ערים:
    אשדוד

     כרטיסים למכירה: 145 ש״ח

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק