פסטיבל ישראל 2023 – כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!

פסטיבל ישראל 2023 - כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!
פסטיבל ישראל 2023 - כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!

פסטיבל ישראל 2023 יוצא לדרך – אלו הופעות מחכות לכם השנה? איפה קונים כרטיסים? כמה זה עולה? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

פסטיבל ישראל 2023 מגיע בחודש אוגוסט הקרוב עם רשימה ארוכה ומסקרנת של הופעות ואירועים בכל הז'אנרים ואמנויות הבמה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל השנה כולל מידע על הופעות, אמנים, המלצות, כרטיסים, הנחות ועוד.

פסטיבל ישראל 2023 – ההופעות המומלצות ביותר!

הפסטיבל יציג רשימה גדולה מאוד של הופעות מכל גווני הקשת של אומניות הבמה בהן מחול, תיאטרון, מוזיקה, אמנות ועוד. להלן כמה מהאירועים והמופעים הבולטים ביותר:

המופע "About Love" הוא אחד המופעים הבולטים בפסטיבל במסגרתו יארח המוזיקאי מארק אליהו את ריטה עומר פארוק טקבילק, שי צברי וואלרי חמאתי, מופע נוסף מדובר הוא המופע "משולשת" שיציג שלוש כוכבות גדולות על במה אחת בערב אחד – נטע ברזילי, יסמין מועלם ואקו.

עוד מופע מעניין בפסטיבל ישראל 2023 הוא היצירה הדוקו תיאטרלית "מיינפילד" של היוצרת הארגנטינאית המצליחה לולה אריאס שמפגישה אויבים לשעבר לסיור רב-ערוצי בנבכי הזיכרון שלהם. גם מופע המחול "aCORdo" מברזיל בהחלט מעניין ומסקרן. מדובר על מופע של 4 רקדנים מברזיל – כולם תושבי שכונת הפאבלות הידועה שמציגים את חיי התושבים בפאבלות, באמצעות יצירה מרגשת שכתבה הכוריאוגרפית הברזילאית אליס ריפול.

מתי זה יקרה ואיפה?

הפסטיבל יתקיים השנה בין התאריכים 1-11 באוגוסט 2023 ויתפרס על פני לוקיישנים שונים בעיר ירושלים כגון גן העצמאות, הסטודיו למשחק ניסן נתיב, בית הספר לתיאטרון חזותי, בית העם ועוד.

פסטיבל ישראל 2023 כרטיסים והנחות

מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם למופע. טווח המחירים נע בין כ-60 ל-כ-180 ש"ח לאדם. ישנן הנחות לסטודנטים, חיילים ואזרחים וותיקים. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק