פסטיבל ילדות ישראלית סוכות 2023 – כרטיסים, הופעות וכל הפרטים!

פסטיבל ילדות ישראלית סוכות 2023 - כרטיסים, הופעות וכל הפרטים!
פסטיבל ילדות ישראלית סוכות 2023 - כרטיסים, הופעות וכל הפרטים! צילום: עדי ברק

כל הפרטים על פסטיבל ילדות ישראלית סוכות 2023 שיתקיים בחול המועד בתיאטרון הפארק בפארק הירקון בתל אביב. אילו הצגות ישתתפו בפסטיבל? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

גם השנה, יתקיים פסטיבל ילדות ישראלית בסוכות 2023 (בין התאריכים 30/9 ועד ה-7/10/2023), הפעם בתיאטרון הפארק בפארק הירקון גני יהושע תל אביב, ויציג שורה ארוכה של הצגות ילדים לכל המשפחה. בעמוד הבא תוכלו למצוא את רשימת ההצגות המלאה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

פסטיבל ילדות ישראלית סוכות 2023 – רשימת הצגות

להלן רשימת ההצגות שיתקיימו בפסטיבל בתיאטרון הפארק בגני יהושע תל אביב בין התאריכים 30 בספטמבר ועד ה-7 באוקטובר 2023:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 59 ש"ח בלבד לאדם. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגות מומלצות לילדים בגילאי 2-5 והן יימשכו כ-45 דקות.

פסטיבל ילדות ישראלית הוא פרי הפקה של תיאטרון הילדים הישראלי המציג באופן קבוע רפרטואר של הצגות שונות לילדים ולמשפחה. בין הצגות שיציגו בפסטיבל תוכלו למצוא הצגות המבוססות על סיפורי ילדים ידועים ומוכרים כגון ההצגה "ברכבת יושבת ארנבת", "העץ הנדיב", "כובע קסמים" או "תירס חם". כמו כן, יציג הפסטיבל גם מתחמי חוויה, סדנאות יצירה ומתנפחים.

הנחות ומבצעים

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק