פסטיבל טיק טוק פסט 2021 (Tik-Tok Fest) – כרטיסים, הנחות ומשתתפים

טיק טוק פסט 2021 (Tik-Tok Fest) - כרטיסים, הנחות ומשתתפים
טיק טוק פסט 2021 (Tik-Tok Fest) - כרטיסים, הנחות ומשתתפים. צילום: שי הנסב.

קים בן שמעון, שירז שוקרון, יובל ביטון, איב בראונשטיין ואור אלקיים ישתתפו בפסטיבל טיק טוק פסט 2021 שיתקיים בחולון ובאר שבע. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי הפוגה ארוכה שנמשכה למעלה משנה, גם אירועי הילדים והנוער של הקיץ חוזרים ובגדול, והפעם אנו מתבשרים על האירוע החדש פסטיבל טיק טוק פסט (Tik Tok Fest) שיתקיים במהלך קיץ 2021 באולם פשא בחולון ובסינמה סיטי בבאר שבע. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל כולל מידע על המשתתפים בפסטיבל, מחירי הכרטיסים, הנחות ועוד.

פסטיבל טיק טוק פסט הוא אירוע המפגיש בין כוכבי טיק טוק ישראלים ידועים לבין מעריציהם ברשת החברתית הפופולרית. הפסטיבל מיועד בעיקר לגילאי 5 עד 14 ויציג כמה מכוכבי הטיק טוק הגדולים והמובילים בישראל כמו קים בן שמעון, שירז שוקרון, ירדן טוויזר, יובל ביטון, אור אלקיים ואיב בראונשטיין.

מה יחכה לכם בפסטיבל טיק טוק?

האירוע "טיק טוק פסט" יציג מגוון של פעילויות לילדים ולנוער וביניהם אולפן טיק טוק מקצועי, דוכני פופ איט, מפגשי מעריצים, סדנאות ריקוד ועוד. החלק המרכזי של האירוע יהיה המופע בבמה המרכזית שבה יופיעו כל כוכבי הטיק טוק הידועים. סה"כ משל האירוע יהיה 3 שעות.

כרטיסים לפסטיבל טיק טוק  2021

מכירת הכרטיסים לטיק טוק פסט נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על 105 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

מתי זה יקרה ואיפה?

האירוע יתקיים בשני לוקיישנים במהלך קיץ 2021. ב-22 ביולי יתקיים האירוע בתיאטרון סינמה סיטי בבאר שבע וב-22 וה-23 באוגוסט 2021 יתקיים המופע באולם פשא חולון. להלן לוח ההופעות של טיק טוק פסט בקיץ 2021:

הנחות ומבצעים

אנו מחפשים ומעדכנים בכל עת מידע על הנחות או מבצעים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק