פסטיבל חוצות היוצר ירושלים 2023 – מה מחכה לכם השנה?

פסטיבל חוצות היוצר ירושלים 2023 - מה מחכה לכם השנה
פסטיבל חוצות היוצר ירושלים 2023 - מה מחכה לכם השנה

כל מה שרציתם לדעת על פסטיבל חוצות היוצר 2023 שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים. אילו אמנים יופיעו ומה עוד מחכה לכם בפסטיבל השנה? מהן שעות הפעילות? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

גם השנה, בפעם ה-47, פסטיבל חוצות היוצר הוותיק יתקיים בבריכת הסולטן בירושלים ויציג שורה של מופעים של אמנים ישראלים מובילים לצד יריד גדול של אוכל, יצירה, סדנאות, פעילויות, מיצגים ועוד. הפסטיבל יתפרס על פני 11 ימים בין התאריכים 7 עד ה-19 באוגוסט 2023 כשהמתחם ייפתח החל מהשעה 18:00 בערב.

פסטיבל חוצות היוצר 2023 – אילו הופעות יתקיימו השנה?

השנה תוכלו למצוא בפסטיבל חוצות היוצר את המופעים הבאים: שלומי שבת ומשה פרץ, ריטה מארחת את שירי מימון, אגם בוחבוט וסטטיק, התקווה 6 וילדי החוץ, נסרין קדרי ושרית חדד, אבי אבורומי ואודיה, עדן בן זקן ואושר כהן, ברי סחרוף ושלום חנוך, אביב גפן ואהוד בנאי, סאבלימינל והצל ועידן עמדי שיארח את יסמין מועלם.

כרטיסים לפסטיבל חוצות היוצר 2023 – מהם מחירי הכרטיסים?

ניתן לרכוש כרטיסים ליריד בלבד ללא ההופעות ב-30 ש"ח. מחיר הכרטיס ליריד + הופעה עומד על 129 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א".

מה עוד תוכלו למצוא בפסטיבל השנה?

הפסטיבל יציג מגוון שלם של מייצגים ופעילויות. בין היתר, יציג הפסטיבל תערוכת פופ-אפ מיוחדת של מיצבי אמנות מתנפחים ענקיים, מיצגים ויזואליים צבעוניים של ציורי גרפיטי, ציורי קיר וציורי רצפה של האמנית אנה קוגן, המופע "קפה תו" – מופע קברט קרקסי של קבוצת תו וגם מתחם ילדים שיציג פעמיים ביום (18:30 ו – 19:30) את המופע  "הכל זהב" של התיאטרון הארצי לילדים ונוער.

עוד יציע הפסטיבל השנה: תצוגת אמנות של מעל 150 אמנים מישראל ומרחבי העולם הכוללת את התצוגה הישראלית, התצוגה הבינלאומית והמזרח הרחוק וגם כמובן יריד קולינרי גדול ומגוון של שפים ומסעדות מובילות.

שעות פעילות

מתחם הפסטיבל ייפתח מדי יום החל מהשעה 18:00 בערב וייסגר ב-23:00 בלילה (במוצ"ש בין השעות 21:00 ועד 00:00 בלילה). ההופעות יתקיימו בשעה 21:00 (ובמוצ"ש בשעה 22:00).

חנייה

ניתן לחנות בחינם בחניונים של גבעת התחמושת והר הרצל ומשם לקחת את הרכבת הקלה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק