פסטיבל הפסנתר 2022 – מי יופיע השנה?

פסטיבל הפסנתר 2022 - מי יופיע השנה?
פסטיבל הפסנתר 2022 - מי יופיע השנה?

מרקורי רב, קרן פלס, רמי קלינשטיין, אבישי כהן, ארקדי דוכין, ואפילו להקת מנגו. מי האמנים שישתתפו השנה בפסטיבל הפסנתר 2022 שיתקיים בתחילת חודש נובמבר 2022 בתל אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

גם השנה, יתקיים לו בפעם ה-24 פסטיבל הפסנתר המצליח שיפגיש בין אמנים רבים בעיבודים מיוחדים לפסטיבל ובשיתופי פעולה ייחודיים. הפסטיבל יתפרס על פני 4 ימים בין התאריכים 2 עד ה-5 בנובמבר 2022.

השנה יציג הפסטיבל 54 מופעים שונים שיציגו 270 אמנים ומוזיקאים מכל גווני הקשת המוזיקלית. מופע הפתיחה של פסטיבל הפסנתר 2022 יהיה של הלהקה הבינלאומית מרקורי רב – להקת רוק פסיכדלי אמריקאית שתציג מופע אקוסטי מיוחד לפסטיבל.

פסטיבל הפסנתר 2022 – אז מי יהיו המשתתפים השנה?

מבין ההופעות הרבות שיתקיימו בפסטיבל השנה, ניתן לציין את המופע של תם אהרון שיארח את שולי רנד, ארקדי דוכין שיציג מופע משירי ויסוצקי, קרולינה במופע בכורה חדש לאלבומה הבינלאומי, מופע של קרן פלס שיתקיים בהיכל התרבות ת"א ומופע חגיגי של להקת ימן בלוז לכבוד אלבום חדש.

עוד הופעות מומלצות בפסטיבל הפסנתר 2022: ירמי קפלן עושה אל אלטון ג'ון, מופע חדש של הבסיסט הישראלי המצליח אבישי כהן, דני בסן שר רוטבליט, מופע של משה דץ ובנו עומר דץ, מופע מיוחד של ילדי בית העץ ומופע הפרוייקט המחודש "המשקפיים של נויפלד 2" שיארח את גלי עטרי משה פרץ ועוד.

מופע הנעילה של הפסטיבל יהיה מופע מיוחד של רמי קלינשטיין שיחגוג את יום הולדתו ויארח במופע אמנים רבים וביניהם את שלומי שבן, שירי מימון ולהקת מנגו.

פסטיבל הפסנתר כרטיסים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הפסנתר 2022 נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "זאפה".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק