פסטיבל הגיימינג "גיימרס" בפסח 2019 – מחירים, כרטיסים וכל הפרטים

לצד הצגות פסח 2019 הרבות שיגיעו לילדים בחג הקרוב, יגיע שוב השנה גם פסטיבל הגיימינג גדול "Gamerz" שיתקיים במשך ארבעה ימים בין התאריכים 21 עד ה-24 באפריל 2019 בהאנגר 11 בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה ואת כל הפרטים תוכלו למצוא בעמוד זה.

גם השנה יציג הפסטיבל מגוון מתחמים, פעילויות ותצוגות מעולם הגיימיניג והמשחקים לצד מפגשי מעריצים עם יוטיוברים וגיימרים מובילים. בין השאר יציג פסטיבל הגיימינג בפסח מתחמי קונסולות, מתחמי PC וסלולר, מתחמי VR מתקדמים, מתחמי הטסת רחפנים, מתחמי גיימרים ויוטיוברים ועוד.

לצד המתחמים, יתקיימו גם מפגשי מעריצים מיוחדים ודוכני מכירה בהם ניתן יהיה לרכוש משחקים, ג'אדג'טים ועוד. כמו כן, הפסטיבל יציג גם משחקים חדשים שטרם יצאו לשוק וגם טכנולוגיות חדשניות שונות.  האירוע גם יציג מאות עמדות משחק מכל הסוגים וגם טורנירים שמבקרי הפסטיבל יוכלו לקחת חלק בהם.

פסטיבל הגיימניג בפסח 2019 – מחירי הכרטיסים

הכרטיסים לפסטיבל הגיימינג בחול המועד פסח 2019, יחולקו לשני סוגים. הראשון יהיה כרטיס רגיל לפסטיבל ומחירו יהיה 99 ש"ח. הסוג השני של הכרטיסים, יכלול גם מפגש עם מעריצים ומחירם יהיה 139 ש"ח. הכרטיסים יימכרו לפי סבבים כשסבב הבוקר יהיה בין השעות 09:30 עד 13:30 וסבב צהריים בין השעות 14:30 עד 18:30.

האירוע כולו יתקיים בהאנגר 11 המורחב בנמל ת"א. מכירת הכרטיסים נפתחה לא מזמן וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר".

מבצעים והנחות

הפסטיבל יציע במבצע כרטיסים במתנה למצטרפים להוט. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.

זהו לא האירוע היחד שיתקיים בפסח בהאנגר 11 בת"א, גם תערוכת לאונרדו דה וינצ'י תתקיים בהאנגר במהלך חול המועד פסח 2019. פרטים נוספים על תערוכה זו, תוכלו למצוא כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק