פסטיבל הג'אז בירושלים 2023 – רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!

פסטיבל הג'אז בירושלים 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!
פסטיבל הג'אז בירושלים 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!

פסטיבל הג'אז בירושלים 2023 ייצא לדרך בפעם התשיעית במספר ויציג רפרטואר מעניין של אמנים ידועים מחו"ל לצד אמנים מקומיים. מתי זה יקרה? אילו אמנים יופיעו? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

פסטיבל הג'אז בירושלים שכבר הפך למסורת קבועה בעיר, ייצא לדרך גם השנה ב-2023 ויתקיים בין התאריכים 27-29 ליוני 2023 במוזיאון ישראל. הפסטיבל יציג מגוון רחב של הופעות של אמני חו"ל מסנגל, ספרד, מרוקו, תאילנד ועוד, לצד אמנים ישראלים ידועים. על הניהול האומנותי של הפסטיבל הופקד החצוצרן אבישי כהן.

פסטיבל הג'אז ירושלים 2023 – מתי זה יקרה ואיפה?

הפסטיבל יתקיים במוזיאון ישראל בירושלים בימים שלישי עד חמישי בין התאריכים 27 ו-29 ליוני 2023.

אילו אמנים ישתתפו השנה?

בין האמנים הרבים שיופיעו בפסטיבל, ראוי לציין את המופע המשותף של דייב דאגלס האמריקאי ואלון פרבר הישראלי, המופע של הרכב הג'אז של אבישי כהן Big Vicious שייארח את אסתר רדא, או את המופע של של הפסנתרן המצוין שי מאסטרו ומייקל מייאו.

אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל: גיטריסט הפלמנקו הספרדי Rafael Riqueni, ההרכב המרוקאי Tarwa N-Tiniri, הבלוזיסט האפריקאי בן ה-81 ממאלי Boubacar Traoré, המוזיקאי הסנגלי Momi Maiga, רביעיית Julia Hülsmann מגרמניה או הרכב הנשים הווקאלי מבולגריה Eva Quartet.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל נפתחה ונמצאת בעיצומה. הכרטיסים הם יומיים ומאפשרים לשוטט בין המופעים באותו הכרטיס. מחיר כרטיס יומי עומד על 245 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הרשמי של הפסטיבל.

הנחות ומבצעים

ישנן הטבות והנחות לפסטיבל לנכים, חיילים, סטודנטים ומנויי המוזיאון.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק