פסטיבל הג'אז באילת חוזר ויתקיים בפברואר 2021 – כל הפרטים!

פסטיבל הג'אז באילת 2021
פסטיבל הג'אז באילת 2021

סנונית ראשונה של חזרה לשגרה בעולם התרבות: פסטיבל הג'אז בים האדום שמתקיים מדי שנה באילת כבר שנים רבות, יתקיים בחודש פברואר 2021 עם רשימה ארוכה של אמני ג'אז ישראלים מהמובילים ביותר. הנה כל הפרטים.

אחרי שהרבה זמן לא שמענו ידיעות מהסוג הזה, הבוקר אנו מתבשרים על ידיעה משמחת במיוחד לחובבי מוזיקת הג'אז בישראל: פסטיבל הג'אז באילת יתקיים השנה בין התאריכים 18 עד ה-20 בפברואר 2021 ויציג סוללה של אמני ג'אז ישראלים ידועים שחלקם גם חובקים קריירה בינלאומית מצליחה.

הפסטיבל יציג מגוון גדול של הופעות שיתפרסו על פני שלושה ימים ויתקיימו במלונות ישרוטל השונים ובמלון הפסטיבל ישרוטל אגמים אילת. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אילו אמנים יופיעו בפסטיבל הג'אז באילת 2021?

רשימת האמנים וההרכבים שיופיעו בפסטיבל מכובדת ומרשימה וכוללת בין היתר את רביעיית אלי דג'יברי, שלישיית דניאל זמיר, הפסנתרן עומרי מור שיארח את עידן רייכל, חנן בן ארי והאורקסטרה, רביעיית החצוצרן אבישי כהן שיארח את יובל כהן ומאיה בלזיצמן, אחינועם ניני וגיל דור, שלישיית שי מאסטרו, הדג נחש, ועוד רשימה ארוכה של אמנים ישראלים רבים.

בנוסף, יקיים הפסטיבל כמדי שנה גם כיתות אמן של חלק מהאמנים שיופיעו וכן ג'אם סשן מדי לילה בהשתתפות האמנים. תוכלו למצוא את רשימת האמנים המלאה ואת לוח ההופעות המעודכן באתר הרשמי של הפסטיבל.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק