פנתר כפול בית ליסין – כרטיסים להצגה ב-96 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

פנתר כפול בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-96 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!
פנתר כפול בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-96 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

הצגה חדשה – "פנתר כפול", העוסקת ומבוססת על תנועת הפנתרים השחורים בשנות ה-70, תעלה בקרוב בתיאטרון בית ליסין. יורם טולדנו מככב לצד שורה ארוכה של שחקנים ושחקניות. מתי זה בדיוק יקרה? ואיך תמצאו כרטיסים מוזלים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון בית ליסין מעלה את המחזה הישראלי החדש בשם "פנתר כפול" שכתב המחזאי והסופר יואב שוטן גושן ובכיכובו של השחקן יורם טולדנו. ההצגה תרוץ גם ב-2022 כשמכירת הכרטיסים כבר נפתחה וניתן גם למצוא כרטיסים מוזלים ב-96 ש"ח במקום 220 ש"ח. פרטים נוספים, מיד.

פנתר כפול בית ליסין – כרטיסים מוזלים ב-96 ש"ח במקום 220 ש"ח

מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה כשמחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא גם כרטיסים ב-96 ש"ח. שימו לב: כמות הכרטיסים בהנחה מוגבלת.

להלן לוח ההצגות והתאריכים של ההצגה שתרוץ באולם דיזנגוף 2 בבית ליסין בחודשים הקרובים:

ההצגה פנתר כפול היא מחזה חדש המציג דרמה חברתית שמבוססת על תנועת הפנתרים השחורים הידועה משנות ה-70. יואב שוטן גושן, שכתב עיבוד להצגה "מר ורטיגו" בתיאטרון גשר, ואת ההצגה "המרכז לניסוי ותהייה" בתיאטרון הסמטה, מביא הפעם דרמה חדשה המספרת על עבריין קטן נשלח על ידי קצין משטרה בכיר לאסוף מידע אודות התארגנות חדשה בשם "הפנתרים השחורים", שנחשדת כהתארגנות עבריינית. הוא מתלהב מהמסרים החברתיים שקולט במפגשי הקבוצה, וכשהבן שלו מתגאה בו כי הפך ללוחם צדק, הוא מחליט לחצות את הקווים.

בהצגה משחקים שורה ארוכה של שחקנים לצד יורם טולדנו בתפקיד הראשי והיא כוללת את השחקנים והשחקניות יניב לוי, שלומי טפיארו, אור בן מלך, מלי לוי גרשון, תובל שפיר, טל דנינו, אופיר וייל, דניה לנדסברג, דן קיזלר, יעל בר שביט ואביחי בלחסן. משך ההצגה הוא שעה ו-40 דקות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק