פיקוח נפש הקאמרי – כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח!

פיקוח נפש הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח!
פיקוח נפש הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: Студия Шай Хайон

אודיה קורן, מיה לנדסמן ושחקנים נוספים ישתתפו בהצגה החדשה של הקאמרי פיקוח נפש. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? הנה כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי מעלה במסגרת העונה החדשה שלו את ההצגה "פיקוח נפש" בכיכובן של אודיה קורן ומיה לנדסמן. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על ההצגה החדשה כולל לוח הצגות מעודכן ל-2023, רשימת השחקנים והמשתתפים ופרטים על רכישת כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח.

ההצגה פיקוח נפש הקאמרי – לוח הצגות 2023

ההצגה תעלה באולם החדש 2 בתיאטרון הקאמרי. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה לחודשים הקרובים:

פיקוח נפש כרטיסים – כך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-91 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות התיאטרון עומדים על 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים שיעלו 91 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב תומר רוזנמן וביימה הדר גלרון. לצד אודיה קורן ומיה לנדסמן ישתתפו בהצגה גם השחקנים והשחקניות הבאים: אוהד שחר, אנדריאה שוורץ, איה גרניט שבא, אלעד אטרקצ'י, נווה צור, דודו ניב, דוד שאול ועינת הולנד.

עוד עוסקים במלאכה – תפאורה: ניב מנור, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, מוזיקה: איתמר גרוס, תאורה: אורי מורג, תנועה: עומר זימרי וע' במאי: עומר בולנז'ר כהן.

אודות ההצגה

ההצגה פיקוח נפש היא דרמה קומית משפחתית שהועלתה לראשונה בקאמרי במסגרת קריאה מבויימת ועתה היא עולה במלואה בתיאטרון. ההצגה מספרת על בחור ישיבה צעיר שרגע לפני שהוא מתחיל את לימודיו בישיבת הסדר יוקרתית, מגלה חבורת משוררים תל אביבית שגורמת לעולמו להתערער. עתה הוא קרוע בין שני העולמות ובין התמודדות עם הוריו ומשפחתו.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק